Kellner má zálusk na Rusko
Eldorado Kellnerovi nestačí. Nejbohatší Čech chce podle ruského tisku získat další maloobchodní řetězec. I tentokrát má zálusk na obchody s elektronikou Technosila, který měl loni obrat dvě miliardy dolarů. V případě převzetí by Kellnerovy firmy kontrolovaly již 40 procent maloobchodního trhu s elektronikou.
Kellner opět umaže dluhy
Scénář u Technosila bude zřejmě velmi podobný tomu u Eldorada. Zadlužený řetězec, jenž z „bryndy“ vytáhne Kellner. Podle ruských analytiků dluží Technosila bankám 160 milionů dolarů. Bance zastavil některé nemovitosti. Podle některých analytiků by mohl Kellner za řetězec Technosila zaplatit 110 - 115 milionů dolarů. "Ruský trh samozřejmě sledujeme, spekulovat o konkrétních transakcích je však v tuto chvíli naprosto předčasné," nechtěl o zájmech Kellnerovy PPF v Hospodářských novinách spekulovat Alexej Bechtin.
Krize jde na ruku Kellnerovi
Ekonomický pokles hraje Kellnerovi do karet. Prodeje řetězců v Rusku klesají a tím klesá i jejich hodnota. Skupováním maloobchodních řetězců pomáhá Kellner další své firmě, Home Credit. Ta se specializuje na drobné půjčky, především na elektroniku a bílé zboží.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Na český trh vstupuje DPE International, která staví rodinné domy. Naučí to i franšízanty bez zkušeností z oboru.
Tradiční český výrobce oken a dveří prodává formou franšíz. Nyní pokrývá dvě třetiny republiky. Kde je šance pro nové partnery?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář