Electro World plánuje až 30 obchodů
Na 25 až 30 obchodů chce v Česku rozšířit svou síť řetězec prodejen s elektronikou Electro World. Některé z nich by mohly být provozovány na principu franšízingu. V současnosti u nás provozuje 16 obchodů. Některé z nich nyní budou procházet rekonstrukcí a úpravami. První takový otevřel řetězec tento týden v Praze.
Krize zastavila rozvoj
Výstavbu nových prodejen přitom zastavila současná ekonomická krize, uvedl generální ředitel firmy Milan Růžička pro ČTK. V minulosti firma otvírala i pět prodejen ročně, to se podle šéfa řetězce zřejmě opakovat již nebude.
Odchody na prodej
V Česku působí řetězec od roku 2002, nyní s 16 prodejnami. Na Slovensku má tři obchody. Firma je součástí skupiny DSG International, která provozuje ve 28 zemích zhruba 1300 klasických či internetových obchodů a zaměstnává téměř 40.000 osob. Se svými prodejnami se přitom skupina stahuje z Maďarka, které je silně postiženo krizí. Svých devět tamní obchodů prodá za euro. Média spekulují také o prodeji slovenských obchodů do rukou řetězce Nay.
přečíst články
Regulace zákona nahrává franšízám
/03.11.2025
„Od ledna 2026 budou vybrané produkty dostupné jen ve specializovaných prodejnách. To nám přináší výraznou konkurenční výhodu,“ říká master-franšízant Cbweed Riccardo Ghibellini.
V nejbližších třech letech franšízová síť chystá rebranding na 1000 čerpacích stanicích v 7 zemích, včetně Česka.
Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Nejčtenější
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
/10.01.2017
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízová síť AMAkids vychází z mezinárodních výukových metod pro efektivní rozvoj intelektu. Co obnáší otevření vlastního centra?
„Budoucnost convenience retailu vidíme v kombinaci rychlosti, čerstvosti a lidskosti,“ říká Petr Kuchta, Chief Product & Marketing Officer franšízového konceptu PONT to go.
Síť Vosíme.cz se úspěšně rozšiřuje i mimo velká města. Nové pobočky otevírá ve spolupráci s franšízanty. Těm nabízí i pomoc s financováním.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem