Růst sítě i zájmu o nemovitosti
Za rekordními výsledky v prvních šesti měsících letošního roku stojí zejména vývoj na trhu. Češi mají podle obchodního ředitele Century 21 Jiřího Hrušky stále velký zájem o nakupování nemovitostí, který nepolevuje. A to i přes to, že ceny nemovitostí stále stoupají a zdá se, že se tento trend jen tak neotočí.
„Odhadujeme, že ceny nemovitostí stále porostou, ale nebude to již tak markantní nárůst, jako jsme viděli v posledních dvou letech. Zdražování jde ruku v ruce s nedostatečnou bytovou výstavbou, kterou se v České republice nepodaří vyřešit ani v nejbližších deseti letech. Je tu tedy velký převis poptávky nad nabídkou,“ vysvětluje Hruška s tím, že cenu nepříznivě ovlivňuje i zvýšená poptávka po stavebních firmách u developerských projektů, což zvyšuje nejen cenu novostaveb ale i starších nemovitostí. V neposlední řadě se na ceně nemovitostí podepisuje sílící koruna.
Spolupráce jako cesta k růstu
Centrála realitní společnosti, která v tuzemsku působí již 13 let, neustále usiluje o další rozšiřování sítě. A to jak prostřednictvím franšízových partnerů, tak i spolupráce se strategickými partnery. Letos uzavřelo Century 21 strategické partnerství se společností 4fin. „I díky tomuto kroku jsme meziročně otevřeli dalších 23 kanceláří, čímž se naše síť zvětšila téměř o 50 %,“ doplňuje Jiří Hruška. To poměrně výrazně překročilo plány konceptu, který chtěl letos dosáhnout 30% meziročního růstu počtu kanceláří.
V současné době má tato původem americká síť na tuzemském trhu 67 kanceláří. Vzhledem k tomu, že Century 21 je čistě franšízový koncept, jsou všechny provozovány franšízanty. „Tento princip nám přijde spravedlivější, odpadá nezdravá konkurence ve smyslu poboček přímo podporovaných společností, kdy se franšízoví partneři mohou cítit nekomfortně. Čistě síťový koncept pak dává prostor k přirozené soutěživosti jednotlivých kanceláří, ale zajímavé je, že i k sounáležitosti,“ vysvětluje Hruška.
Každý franšízant má v rámci uzavřené smlouvy definovánu územní exkluzivitu, která mu zaručuje, že v blízkosti jeho kanceláře nevyroste další pobočka Century 21. Velikost území je stanovena s ohledem na počet obyvatel a velikost města. Nastat ale může i situace, kdy pražský makléř prodává vilu v Krkonoších, přestože tam působí jiná kancelář, a to z toho důvodu, že mezi ním a klientem je zkušenostní vazba, dlouhodobá spolupráce, vzájemný respekt a důvěra. V takovou chvíli se kanceláře vzájemně respektují. „K tomu se váže ale i opačný případ. Je to něco, čemu říkáme spolupráce v rámci sítě, tedy že jednotlivé kanceláře jsou si schopny mezi sebou předávat své klienty ve chvíli, kdy to pro klienta znamená lepší služby, a tedy i vyšší spokojenost,“ dodává Jiří Hruška s tím, že spolupráce tohoto druhu je v síti naprosto běžná.
 Strategická spolupráce / Pod značkou Century 21 dnes služby realitního zprostředkování poskytuje vedle 300 stávajících makléřů  dalších 100 makléřů nového strategického partnera 4fin, který se zabývá finančním poradenstvím.
                                Strategická spolupráce / Pod značkou Century 21 dnes služby realitního zprostředkování poskytuje vedle 300 stávajících makléřů  dalších 100 makléřů nového strategického partnera 4fin, který se zabývá finančním poradenstvím.                            PŘEČTI ČLÁNKY
 Světoví lídři franšízingu
                                                /30.06.2025
                                             
                                                Světoví lídři franšízingu
                                                /30.06.2025
                                            
                                            Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Franšíza realitních kanceláří se na akci měsíc.ai v pražském Karlíně podělila se svými zkušenostmi s umělou inteligencí. Současně pokračuje jejich nárůst poboček v menších městech.
Realitní trh v porovnání s Evropou a Amerikou i metody moderního prodeje nemovitostí popisuje Mgr. Tomáš Jelínek, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Realitní trh nabízí podnikatelské příležitosti neustále. Zároveň se ale jedná o silně konkurenční prostředí. S podporou franšízového partnera se v něm uspět dá.
Nejčtenější
 Vůně kvalitní kávy a úspěchu
                                                /10.01.2017
                                             
                                                Vůně kvalitní kávy a úspěchu
                                                /10.01.2017
                                            
                                            Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Zájem o zakládání nových podniků již delší dobu roste. Data ukazují, že čísla převyšují i rekordní loňský rok. Pozornost si získává i trh s franšízami a to nejen u zdejších značek.
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.
 
                 
                     
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                 