Otevíráme obchod s uzeninou
Úspěch prodejen potravin závisí zejména na kvalitě sortimentu a u uzenin a masa to platí snad dvojnásob. Toho si je vědomo i vedení franšízového konceptu Uzenářství Chodura, které si právě na kvalitě svých produktů zakládá. I díky tomu a zájmu ze strany franšízantů se síti podařilo rozšířit své pobočky do téměř všech krajů Česka.
Uchazeči o licenci by měli být připraveni se aktivně podílet na chodu jejich obchodu. Faktem je, že provozování prodejny Uzenářství Chodura je specifické svými požadavky jednak na vybavení prodejny i jejího zázemí, i požadavky na personál prodejny. Zájemci musí počítat i s náročností sledování všech legislativních podmínek, které na prodejny s potravinami kladou všechny instituce pověřené kontrolou kvality prodeje potravin koncovému zákazníkovi.
Výběr lokality i školení personálu
Náklady spojené s rozjetím podnikání pod značkou Uzenářství Chodura se pohybují od 1,3 do 2,8 milionu Kč. Za franšízovou licenci zaplatí budoucí franšízant 300 tisíc Kč, na 1 až 2,5 milionu Kč přijde zřízení samotné pobočky. Prodejny této značky u nás najdeme jak ve velkých, tak i menších městech. Jejich úspěšnost nezávisí na tom, v jak velkém městě se nachází, ale spíše ji ovlivňuje jejich umístění.
Od svých franšízantů vedení konceptu nevyžaduje praxi v oboru ani podnikatelské zkušenosti. Centrála totiž poskytuje franšízantům pomoc v podobě štábu odborníků, kteří umí poradit s každým problémem ohledně masa i obchodu. Na začátku spolupráce pomáhá poskytovatel licence svým franšízantům s výběrem vhodné lokality. Aby kromě kvalitních produktů nabízely pobočky Uzenářství Chodura i kvalitní služby, absolvují jak franšízanti, tak i jejich zaměstnanci školení, jehož cílem je, aby si osvojili veškeré postupy nezbytné pro úspěšné fungování pobočky.
Vizitka Uzenářství Chodura
- Počet poboček v ČR: 23
- Cena franšízové licence: 300 tis. Kč
- Počáteční investice: 1 až 2,5 mil. Kč
- Rok založení značky: 1919
Tradice a kvalita / Historie značky Chodura sahá až k roku 1919. I dnes je řada produktů stále vyráběna podle původních rodinných receptur. PŘEČTI ČLÁNKY
S aktivním přístupem se výsledky dostaví
/06.10.2025
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Tyrolské tradiční pochoutky Tiroler expandují v Česku. Franšízový model umožňuje stánkový i kamenný prodej a slibuje rychlou návratnost.
Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Nejčtenější
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
/10.01.2017
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
KFC svou cestu započalo před více jak 100 lety. Jako franšíza funguje již přes 70 let. I přesto řetězec oznámil zásadní změny.
Slovenský Kaliforňan mění pohled na rychlé stravování. Zdravé bowls plné lokálních surovin míří po Brně i do dalších českých měst. Franšízanty hledá pro restaurace i foodtrucky.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!