Franšíza do větších i menších měst
Zlepšit a rozšířit výuku digitální gramotnosti dětí po celém Česku, takový je cíl franšízové sítě Logiscool, která má více než 170 poboček v 35 zemích světa. U nás funguje od roku 2016 a zatím zde můžeme nalézt jednu pobočku, a to v Praze, kde se daří každý semestr navyšovat počty studentů. „V posledních dvou letech vidíme zejména rostoucí poptávku po vzdělávání v oblasti digitální gramotnosti u stále mladších dětí (1.-3.třída), což nás velmi těší. U těchto dětí na rozdíl od starších a teenagerů ještě není ideální online výuka, výuka na pobočce nebo ve školách je jasnou první volbou,“ říká Michaela Jelínková, držitelka master-licence Logiscool pro Českou republiku.
Ambicí franšízora je i z tohoto důvodu rozšířit nabídku kurzů do dalších lokalit. „Rádi bychom expandovali do všech větších měst v ČR. Kromě klasické plnohodnotné franšízové pobočky nabízíme pro menší lokality koncept franšízy light, který nám umožňuje profitabilně expandovat i do menších lokalit,“ doplňuje Michaela Jelínková s tím, že při hledání franšízantů prioritně vyhledávají jednotlivce, kteří věří v důležitost a smysl programování pro budoucnost dětí a dospívajících. Franšízanti by měli mít vynikající komunikační schopnosti a odhodlání poskytovat prvotřídní servis.
Na rok na zkoušku
Výhodou je, když mají zkušenosti s obchodem a marketingem a přirozený cit pro byznys. Další pak je znalost místního prostředí, případně synergie s již existujícím byznysem v podobném oboru. Od franšízantů vedení společnosti očekává, že jsou připraveni osobně intenzivně pracovat při rozběhu a rozvoji pobočky. Nicméně, je důležité zdůraznit, že technické, IT nebo pedagogické vzdělání nebo zkušenosti z těchto oborů nejsou podmínkou. „Věříme, že klíčem k úspěchu je především odhodlání a touha podporovat vzdělání v oblasti programování u dětí a mládeže," dodává česká master-franšízantka.
Náklady spojené s otevřením kompletní pobočky Logiscool se pohybují od 500 tisíc Kč s návratností investice během dvou až tří let. Před otevřením plnohodnotné pobočky je možné ale využít na první rok koncept franšízy light k otestování vzájemné spolupráce franšízora s franšízantem a lokální poptávky. Franšíza light nevyžaduje vlastní brandované prostory, je možné kurzy provozovat např. ve školách, v knihovně, nebo v jiných vhodných prostorech. K dispozici jsou franšízantovi nejpoptávanější typy kurzů a táborů. Po roce je možné přejít na plnou franšízu na daném území, případně smlouvu na franšízu light obnovit na další rok.
Budoucnost na pracovním trhu / Vedení konceptu Logiscool v Česku věří, že mu rozšíření sítě umožní lépe uspokojit rostoucí poptávku a přispět k rozvoji digitální gramotnosti, která je nutnou podmínkou úspěch dnešních dětí na trhu práce. PŘEČTI ČLÁNKY
3D technologie jako flexiblní byznys
/25.08.2025
Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
/10.01.2017
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Extra Services umožňuje zájemcům vyzkoušet si spolupráci bez rizika. Začít mohou jako partneři a až poté přejít na plnohodnotnou franšízu.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Barefoot obuv se těší stále většímu zájmu. Značka Be Lenka na to reaguje novým franšízovým modelem a otevírá cestu k podnikání ve větších městech.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické