Stavebniny míří k Praze

Celkově osmou franšízovou pobočku otevře v Hlubočince u Prahy jediný franchisový systém u nás orientovaný na prodej stavebnin Stavoodbyt. V Česku půjde o šestou prodejnu, dvě má Stavoodbyt na Slovensku. Půjde už o druhou franšízovou pobočku nedaleko Prahy, ta první funguje v Rudné. Portálu FranchisingINFO.cz to řekla Olga Uchytilová z oddělení marketingu firmy.
Krize paradoxně pomáhá
Přestože se krize podepsala výrazně na poklesu celého sektoru stavebnictví, podle Uchytilové stávající nejistota franšíze ve stavebnictví spíše prospívá. „Při jednáních s potenciálními franšízanty vystupuje stabilita díky zapojení do sítě jako významná výhoda,“ doplnila.
Obrat provozovny až 100 milionů
Franchisový koncept Stavoodbyt je jakýmsi velkoobchodem se stavebním materiálem. Podle údajů společnosti dosahuje obrat každé z nich 20 – 100 milionů korun ročně. Stavoodbyt poskytuje franchisovou smlouvu na pět let s opcí. Vstupní poplatek je 300.000 korun. Mezi další náklady je nutné připočíst objekt a jeho vybavení a nákup prvotních zásob. Tyto investice začínají na zhruba 4,5 milionu korun.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Na český trh vstupuje DPE International, která staví rodinné domy. Naučí to i franšízanty bez zkušeností z oboru.
Tradiční český výrobce oken a dveří prodává formou franšíz. Nyní pokrývá dvě třetiny republiky. Kde je šance pro nové partnery?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář