Hravá franšíza na pevných základech
Franšízový koncept Edukido se zaměřuje na mimoškolní vzdělávání dětí ve věku od tří do deseti let. Výuka probíhá formou pravidelných kurzů a workshopů, které pomáhají dětem lépe porozumět světu techniky, vědy a přírody, a to pomocí Lego kostek. Kromě pravidelných kurzů nabízí i workshopy přizpůsobené školním osnovám, příměstské tábory nebo narozeninové oslavy. Láká vás podnikání v oblasti neformálního vzdělávání? V rozhovoru se dozvíte více o tom, jak založit vlastní pobočku a co můžete čekat na začátku spolupráce.
Jaké možnosti nabízí Edukido těm, kdo chtějí podnikat v oblasti vzdělávání?
Rádi bychom momentálně našli pro český a slovenský trh někoho, kdo by pro celou lokalitu fungoval jako master-franšízant. To znamená, že by měl na starosti rozvoj celé sítě. Nicméně nabízíme i možnost otevřít si pouze vlastní pobočku Edukido. Je to skvělá příležitost pro podnikatele, kteří chtějí začít v menším a mít přímý vliv na vlastní region. Jsme otevření jak spolupráci se zájemci z menších měst, tak z velkoměst. V rámci nich je možné si vybrat jen určitou městskou část.
Co čeká nové franšízanty při rozjezdu podnikání s Edukido?
Od začátku spolupráce mají franšízanti kompletní podporu z centrály v Polsku. Nejprve absolvují dvoudenní online školení zaměřené na marketing, prodej a provoz pobočky. Následuje třídenní školení pro lektory, kde se naučí pracovat s našimi vlastními výukovými plány. Veškerá komunikace probíhá v angličtině.
Kromě toho poskytujeme metodické materiály, přístup k databázi výukových lekcí a průběžnou podporu od našeho týmu. Klíčovou roli u nás hraje onboarding. Nový franšízant má vždy přiděleného konkrétního člověka, který ho provází začátkem podnikání, sleduje vývoj pobočky a případně pomáhá doladit její strategii.
Jaká je počáteční investice do pobočky Edukido a kdy se dá čekat návratnost?
Výše počáteční investice se odvíjí od velikosti území, které si franšízant zvolí. Základní investice začíná na zhruba 1 000 € (bez DPH) pro menší města do 20 000 obyvatel. K tomu je třeba připočítat přibližně 3 000 € na nákup Lego kostek a jednorázový poplatek 700 € za marketingové materiály.
Přesné podmínky vždy představujeme zájemcům po úvodním setkání, kde mimo jiné upřesňujeme velikost území a jejich podnikatelské plány. Podle zkušeností našich franšízantů v Polsku se investice obvykle vrátí během 4 až 6 měsíců.
Jak vidíte budoucnost vzdělávacích franšíz v kontextu klesající porodnosti?
Klesající porodnost je bezpochyby demografickým faktorem, na který je potřeba myslet. Neznamená však pokles zájmu o vzdělávací aktivity pro děti. Naopak, rodiče dnes kladou stále větší důraz na kvalitní a smysluplné trávení volného času svých dětí. Jsou ochotni více investovat do rozvoje dovedností, které budou v budoucnosti čím dál důležitější – jako je logické myšlení, kreativita, technické dovednosti nebo schopnost spolupracovat při řešení problémů. V Edukido se snažíme držet krok s měnícími se požadavky na vzdělávání a klademe důraz na kvalitu. Věřím, že máme i do budoucna co nabídnout.

PŘEČTI ČLÁNKY

Originální vzdělávací franšízový program pracuje s oblíbenou dětskou stavebnicí. Čím by mohly jejich kurzy zaujmout u nás?
Největší veletrh franšízového podnikání ve střední a východní Evropě se letos koná od 19. do 21. října v Paláci kultury a vědy ve Varšavě. S námi máte vstupenku zdarma.
Franšízových příležitostí pro podnikatele vidící budoucnost v oblasti školního i mimoškolního vzdělávání, je v Česku celá řada. Tady jsou si některé z nich.
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Vzdělávací franšíze Edukido se daří růst. Nejrychleji to jde na Balkáně, zájem má i o rozvoj v Česku a na Slovensku.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Německý prodejce kávy chystá rozvoj konceptu kaváren s prodejnou zboží pro domácnost
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické