Zdravé hubnutí i podnikání
Za tři roky tomu bude 20 let, co značka specializující se na výživové poradenství vstoupila díky Janu Gondovi na český a slovenský trh. Postupem času jejich síť rostla a z větších měst se stále více začali objevovat i v těch menších. Jejich úspěch z poslední doby stojí především na konceptu mikro poboček, které franšízantům umožňují působit v rodinném prostředí několika tisícových měst. Klientela bývá tvořena na základě osobního doporučení, díky čemuž není zapotřebí neustále oslovovat a hledat nové zákazníky.
Rozvoj v menších městech
Rozšíření působení této franšízové sítě svědčí nejen byznysu, ale také zdraví. Jejich konzultanti mají podíl na tom, že populace začíná žít o něco zdravěji. I tak ale obézních přibývá, což není pouze lokální ale celosvětový problém, takže franšízy se zaměřením na zdravé hubnutí nabízí ideální příležitost k podnikání. Původem španělská franšíza má ve světě kolem 2 300 poboček. V Česku byl hlavní cíl stanoven na síť 150 poboček, Slovensko cílí na 50 poboček. U našich sousedů mají skoro splněno, neboť existuje již 38 z nich, Česko má sice přes 100 poboček, ovšem padesát scházejících stále představuje příležitost pro budoucí franšízanty.
Začít s mikro-konceptem lze klidně v rodném městě, počáteční investice u malé pobočky začíná kolem 300 tisíc Kč. Klíčové je, aby měla provozovna alespoň 20 m2, neboť je rozdělena na čekárnu a výživovou poradnu. Nákup franchisové licence není zpoplatněn, platí se pouze poplatek 600 € ročně + DPH. Návratnost investice do podnikání se pohybuje podle franšízora mezi 1 až 3 roky, u menších poboček se ale často stává, že se investice vrátí během prvních měsíců. „V menším městě se dá při vybrání vhodné provozovny rozjet podnikání i při investici 250 tisíc. Máme zkušenosti například s franšízantkou, které se díky aktivitě a doporučení klientů stihla vrátit investice za tři měsíce,” uvedl Jan Gonda, držitel master-licence Naturhouse pro Českou a Slovenskou republiku.
Franšízový koncept je určen pro franšízanty, kteří chtějí podnikat v oblasti zdravého životního stylu a výživového poradenství. „Franšízantům nabízíme ověřený podnikatelský model, know-how a trvalou podporu centrály. Dále poskytujeme vstupní školení, pravidelné vzdělávání, marketingové materiály a pomoc s výběrem a zařízením provozovny," dodává Jan Gonda. Kromě nových poboček franšízor nabízí odkup zavedených, u kterých odpadají počáteční starosti s rozjezdem. Převzít pobočku je možné ve městech jako Třinec, Břeclav nebo Kroměříž.

PŘEČTI ČLÁNKY

Značka Naturhouse u nás působí už zhruba 15 let. Za tu dobu otevřela i s pomocí franšízantů téměř 100 výživových poraden. Kdo se může stát majitelem dalších franšíz?
Značka Naturhouse nabízí franšízantům 2 typy poboček podle lokalit, ve kterých působí. Kolik peněz je potřeba investovat do rozjetí podnikání?
„Naše plány expanze nezměnil ani koronavirus. Stále bychom rádi dosáhli počtu 150 prodejen,“ říká Jan Gonda, master-franšízant sítě Naturhouse pro ČR a SR.
Stávající franšízanti, jejich zaměstnanci a klienti. Právě ti dnes nejčastěji stojí za expanzí sítě výživových poraden Naturhouse.
Úterý 22. října, den, který bude v bratislavském hotelu Crown Plaza patřit franšízingu a výstavě „Podnikajte s franchisingom“. Jaké značky návštěvníci uvidí?
Nejčtenější

Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Tržbami ve výši 705 milionů korun zakončila loňský rok společnost Sklizeno. Franšíza s kvalitními potravinami se letos pustí do budování nových prodejen i projektů.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.