Solodoor plánuje další růst
Co je v Solodoor nového, ať už jde o pobočky, nebo fungování sítě?
Za poslední rok jsme se výrazně posunuli kupředu. Otevřeli jsme nové prodejny v Kunovicích, Znojmě a v Bratislavě. Zaměřili jsme se také na rozvoj prodejních dovedností našich i franšízových prodejců prostřednictvím cílených školení. V červnu jsme uspořádali setkání všech našich franšízantů v blízkosti výrobního závodu na Šumavě. Vidět všechny kolegy pohromadě pro nás byl nezapomenutelný zážitek a příležitost ke sdílení zkušeností a posílení spolupráce napříč sítí. Jsme opravdu silná komunita. A především – získali jsme prestižní ocenění Franchisa roku 2024.
V jakých regionech vidíte největší potenciál pro další rozvoj?
Na mapě stále vidíme řadu „bílých míst“, kde bychom rádi působili. V České republice se zaměřujeme na města jako Pardubice, Most, Chomutov, Ústí nad Labem či Karlovy Vary. Máme ale také pozitivní zkušenosti s menšími městy, například Mnichovo Hradiště nebo již zmíněné Kunovice – proto se nebráníme ani menším regionům.
Jak náročné je otevřít vlastní prodejnu pod značkou Solodoor?
Pokud má podnikatel opravdový zájem a potřebný kapitál, je proces poměrně jednoduchý. Po podpisu smlouvy jsme schopni novou prodejnu otevřít do tří měsíců.
V čem podle vás spočívá úspěch dobře fungující franšízy?
Je to kombinace několika faktorů – vášně být úspěšný, manažerských a obchodních dovedností a také tvrdé práce. Když se tohle vše spojí, výsledky se dostaví.
Proč by si měl zájemce vybrat spolupráci právě s vámi?
Na rozdíl od jiných oborů považujeme oblast interiérových dveří za dlouhodobě perspektivní – dveře se budou prodávat v každé době. Nechci vyjmenovávat jednotlivé benefity, i když jich není málo. To nejcennější, co nabízíme, je prověřený a funkční franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli.
Jaké trendy aktuálně hýbou trhem s interiérovými dveřmi a jak na to reagujete?
Trendy se mění rychle a výrazně. Obecně platí, že zákazníci dnes kladou důraz na design. Dveře už nevnímají jen jako funkční prvek, který odděluje dvě místnosti, ale jako součást interiéru, která s nimi zůstane po mnoho let. A právě na to reagujeme – rozšiřujeme nabídku o stále designovější a modernější modely.
Získali jste ocenění Franchisa roku 2024. Co pro vás znamená?
Je to obrovské ocenění práce celého týmu – jak našich zaměstnanců, tak franšízantů, kteří s námi vstoupili do podnikání a uspěli. Je to důkaz, že náš koncept funguje a má smysl. Ukazuje se to i v tom, že naši partneři otevírají další a další prodejny. To je pro nás největší motivace.
Jaké máte plány do budoucna, pokud jde o rozvoj franšízové sítě?
Naší strategií je nadále rozšiřovat síť nejen kvantitativně, ale i kvalitativně. Chceme, aby spolupráce s našimi partnery byla dlouhodobě smysluplná, přínosná a hlavně nás společně bavila. To je podle nás klíč ke skutečnému a udržitelnému růstu.

PŘEČTI ČLÁNKY

Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Výrobce interiérových dveří a zárubní dosáhl v roce 2022 tržeb přes 420 milionů Kč. Výrazně se na tom podílely i franšízové pobočky.
Touha po osamostatnění se a vlastním podnikání přivedla Lubomíra Bouzka k podnikání pod hlavičkou franšízového konceptu. Svou budoucnost spojil se značkou Solodoor.
„Rádi bychom se rozrostli do krajských měst, ve kterých zatím nemáme zastoupení," říká v rozhovoru Jakub Mulač, ředitel společnosti Solodoor Centrum.
Během prvního čtvrtletí letošního roku zvýšila prodejní síť dveří a zárubní meziročně prodeje o 40 %. Její obrat dosáhl během ledna až března cca 14 milionů Kč.
Nejčtenější

Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Fúze s Angličany zajistila M&M realitám první místo na trhu v ČR, velký úspěch ryze české realitní kanceláře.
Umělá inteligence, jako ChatGPT, začíná měnit zaběhlé způsoby fungování franšíz, provozní procesy, zákaznický servis i systémy školení. Franšízorům otevírá zcela nové možnosti.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář