Střihněte si vlastní podnikání
Original Barber Shop se během osmi let stal sítí, který se rozrostla po celém Česku. Provozuje více než 60 poboček, vlastních i franšízových, a do budoucna by rádi expandovali i za hranice. Staví na franšízovém modelu, který je dostupný pro začínající podnikatele i rozjeté firmy. Kromě otevření nové pobočky je možné pokračovat v již zavedené – aktuálně jsou připraveny k převzetí salony v pražském Karlíně, Příbrami, Ostravě, Přerově, Opavě a Jablonci nad Nisou.
„Vhodným kandidátem je člověk, který se nebojí výzev a chápe, že za úspěchem stojí úsilí. Ideální franšízant by měl být zejména v začátcích osobně angažovaný, stát se součástí každodenního provozu a detailně poznat fungování pobočky,“ říká Marek Novotný, manažer sítě Original Barber. Předchozí zkušenosti v oboru pánské péče nejsou nutné, stačí zájem a ochota učit se.
Moderní technologie a call centrum
Centrála aktuálně připravuje pro celou síť vlastní rezervační systém s věrnostním programem, přímým nákupem pánské kosmetiky či funkcí virtuálního náhledu účesu pomocí umělé inteligence. „Tento systém bude dostupný všem našim franšízantům. Současně spouštíme call centrum, aby se naši barbeři mohli plně soustředit na svou práci. Operátoři budou k dispozici denně od 8 do 20 hodin,“ vysvětluje Novotný.
Díky spolupráci s řetězci jako je Tesco, Billa nebo Kaufland má Original Barber Shop přístup k volným obchodním jednotkám v hypermarketech s vysokou návštěvností, které jsou vhodné pro rychlé otevření nových poboček. Zájemci o franšízu mohou vybírat ze tří úrovní spolupráce: Silver, Gold a Platinum. Liší se mírou počáteční investice i úrovní podpory, od základního know-how a exkluzivity v lokalitě až po kompletní realizaci barber shopu na klíč včetně zajištění personálu.
Vstupní poplatek začíná už na 250 tisících korun. Tato varianta se hodí pro začínající podnikatele v menších městech, kteří část vybavení či úprav zvládnou svépomocí. Plnohodnotný barbershop s kompletní podporou vyžaduje investici od 500 tisíc korun. K tomu je třeba počítat s měsíčním poplatkem, jehož výše se odvíjí od velikosti provozovny. Například u dvou křesel je to 15 tisíc korun.
Pomoc s podnikáním i zaměstnanci
Original Barber poskytuje partnerům kompletní servis – od analýzy lokality a návrhu interiéru, přes školení a pravidelné workshopy až po marketing, který zahrnuje centrální i lokální propagaci. Součástí zázemí je i Barber Akademie akreditovaná MŠMT, která vychovává nové talenty a umožňuje franšízantům lépe obsadit pracovní místa.
„Naším cílem není jen rozšiřovat síť poboček, ale budovat komunitu podnikatelů, kteří budou reprezentovat naše hodnoty. Kvalitu služeb pro zákazníky chceme udržovat jednotnou napříč celou republikou, mění se pouze cenová hladina služeb dle lokality,“ shrnuje Marek Novotný.

PŘEČTI ČLÁNKY

Když se řekne franšízové podnikání, většina si vybaví větší město a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to jde i jinak. Jejich koncept pracuje s věrnými klienty.
„Díky silné databázi zákazníků umíme generovat návštěvnost do obchodů. Marketing zajišťujeme centrálně, franšízant na to není sám," říká retail director Yves Rocher Jérôme Poussin.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Stravování v krabičkách se prosadilo v českých domácnostech i kancelářích. Jak na to jde česká franšíza FITeat?
Péče o vlasy je jedním z nejjistějších řemesel, starých jako lidstvo samo. Franšízová síť Kadeřnictví No.1 na něm dokázala vybudovat efektivní byznys model.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Pokud se rozhodnete podnikat na vlastní pěst, máte na výběr ze dvou možností. Můžete otevřít vlastní podnik nebo podnikat formou franchisy. V následujících krocích Vám poradíme, jak založit vlastní firmu.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.