Italská kosmetika ve franšízové síti
Franšízová síť L’Erbolario nabízí podnikání v oboru 100% přírodní kosmetiky. Vznikla v roce 1978 v italském městě Lodi a z rodinné firmy se vypracovala v mezinárodní společnost s více než 200 kamennými obchody. Z toho 187 provozuje přímo v Itálii, 3 v Polsku a 1 ve Švýcarsku a dalších zemích. Dlouhodobě klade důraz na udržitelnost, využívá obnovitelné zdroje energie a ekologické obaly. V roce 2024 dosáhla tržeb přibližně 92,4 milionu eur, letos získala ocenění značka roku Insegna dell’Anno 2024–25, které udělují sami zákazníci v rámci celostátní ankety. Nyní se tento koncept zaměřuje na expanzi na další trhy, mezi nimi i Česko.
Na českém trhu je značka známá už z dřívější běžné maloobchodní distribuce a z e-shopů. Nyní chce svůj prodej posílit také formou franšízových prodejen. Spolupráci nabízí na několika úrovních – pro multi-unit partnery, kteří by otevřeli více prodejen v dohodnuté oblasti, nebo master-franšízanta. Ten bude zodpovědný za rozvoj celé sítě v České republice a kromě budování vlastních obchodů může nabízet licenci dalším franšízantům. Poslední případnou možností je také spolupráce na bázi jednotlivých franšízových licencí. „Partneři přinesou kapitál a znalost místního trhu, franšízor jim poskytne know-how, sortiment, jednotný design a kompletní podporu včetně zaškolení a důkladné přípravy na jejich podnikání na českém trhu,“ říká Aleš Tulpa, jednatel společnosti AVEX Systems, která L’Erbolario v Česku exkluzivně zastupuje.
Ekologický a voňavý byznys
Provozní model je navržený tak, aby mohl fungovat jak samostatně ve větších městech, tak v obchodních centrech či frekventovaných ulicích. „Investice do otevření jedné prodejny se podle zkušeností pohybuje přibližně mezi 1,25 až 1,5 milionu korun. Návratnost bývá obvykle v rozmezí dvou až tří let,“ uvádí Aleš Tulpa. Budování franšízy L’Erbolario je vhodné pro podnikatele, kteří chtějí získat exkluzivní licenci a vybudovat síť obchodů s kosmetikou, a to buď jako multi-unit partneři se smlouvou na 5 let, nebo jako master-franšízant ve spolupráci s dalšími franšízanty. V tomto případě se smlouva uzavírá většinou na 10 až 15 let.
Značka nabízí širokou nabídku více než 600 stálých produktů pro zákazníky všech věkových kategorií. Pravidelně tvoří nové kolekce, letos například přibyly řady pro péči o pleť s kolagenem a také adventní kalendář s 24 kosmetickými překvapeními. „Tento brand cílí na zákazníky, kteří hledají kvalitní, přírodní a ekologicky zpracované produkty. Zájem o tento typ kosmetiky stále roste, a to i mimo velká města,“ dodává Aleš Tulpa. „Proto vidíme prostor pro další rozvoj i na českém trhu.“
Více informací naleznete v Katalogu franšíz níže.
Z Itálie do celého světa / V nabídce najdete dámské i pánské vůně, tělovou a vlasovou kosmetiku, svíčky i oleje. Produkty jsou známé ve 45 státech světa. PŘEČTI ČLÁNKY
Nové šance ve franšízíngu
/13.01.2025
Roste počet značek, které míří na náš trh. Které franšízové spolupráce můžete chytit hned na startu?
„Přivádíme na náš trh několik úspěšných evropských značek s velkým potenciálem“, říká Ing. Aleš Tulpa ze zastupující společnosti AVEX systems s.r.o.
Přírodní kosmetika s příběhem, kterou milují nejen Italové. Kdo se ujme startu franšízové sítě L´ Erbolario v Česku?
Menší obce se potýkají s nedostatkem specializovaných obchodů. Důvtipným řešením je nápad franšízy Drogeo - nabízet samoobslužné prodejny drogerie.
„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.
Nejčtenější
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
/10.01.2017
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Extra Services umožňuje zájemcům vyzkoušet si spolupráci bez rizika. Začít mohou jako partneři a až poté přejít na plnohodnotnou franšízu.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Barefoot obuv se těší stále většímu zájmu. Značka Be Lenka na to reaguje novým franšízovým modelem a otevírá cestu k podnikání ve větších městech.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?