Umělá inteligence v praxi / Century 21 je první realitní síť v Česku s vlastním AI specialistou a členstvím v České asociaci pro umělou inteligenci.
pondělí
01.12.2025
„Kombinace nových technologií, vzdělávání a efektivního náboru nás posouvá do čela českých realitních sítí,“ říká ředitel Century 21 Tomáš Jelínek.
 

Co podle vás letos nejvíc ovlivnilo výkon Century 21?

Zásadní roli hraje kombinace náboru a adaptace nových kolegů. Za první tři čtvrtletí k nám přišlo 156 nových makléřů, celkem jich tedy máme už přes 460. Celkový obrat sítě vzrostl o 41 %, výrazné výsledky přinesly i letní měsíce, červenec byl druhým nejlepším měsícem v historii a v srpnu jsme meziročně rostli o více než 66 %. To ukazuje, že model podpory kanceláří, školení a technologické zázemí fungují.

Významně rostou i výsledky nováčků. Jejich průměrný obrat se v adaptačním období meziročně zvýšil z 113 tisíc na 272 tisíc korun. Růst jejich výkonu přesáhl 150 %. Je to výsledek systematické práce – intenzivní školení, mentoring a průběžná podpora kanceláří zvyšují jejich výkon už v prvních měsících.

Jaká je dnes role vašich franšízantů a jak jim konkrétně pomáháte?

Franšízant vede vlastní kancelář pod naší značkou. Zodpovídá za nábor makléřů, rozvoj týmu a kvalitu služeb. Na druhé straně získává přístup ke kompletnímu zázemí. To zahrnuje vzdělávací akademii, marketing, technologie, právní podporu i datové nástroje. Franšízový model tak usnadňuje vstup na realitní trh.

Z hlediska každodenního provozu poskytujeme centrální marketing, právní servis, vzdělávání a technologické nástroje. Kancelář nemusí řešit výrobu materiálů, onboarding nováčků, ani budování vlastního IT systému. V rámci akademie máme strukturované školení a mentoring, které zrychlují adaptaci týmů. Každá kancelář tak může začít s jasnými procesy a metodikou.

Jaké technologie dnes nejvíce ovlivňují práci makléřů a kanceláří?

Investujeme do nástrojů, které zjednodušují obchod. CRM nástroj, který využíváme, kombinuje vyhledávání podle obrázků a sdílení exkluzivních nabídek. Máme sdílený program pro interní komunikaci a práci s dokumenty, včetně prvků umělé inteligence. Dále nám pomáhá systém pro elektronické podpisy, vlastní marketingový a vzdělávací portál, a také interní leadový systém na rozdělování obchodních příležitostí.

Jak důležitá je firemní kultura v rámci celé franšízové sítě?

Pomáhá hlavně při nástupu nových makléřů a při budování týmů ve franšízách. Pravidelně pořádáme společné akce pro celou síť, kde se propojují týmové aktivity a osobní rozvoj. Letos měl Boot Camp téma „překonej sám sebe“. Cílem je posilovat spolupráci a přenést to následně i do fungování jednotlivých kanceláří. Makléři si vyzkoušeli například chůzi po žhavém uhlí či lámání lžičky myslí. Cílem bylo ukázat, že stejně jako v obchodu i v životě je někdy potřeba vystoupit z komfortní zóny.

Pracujete s makléři na rozvoji jejich investičních dovedností. Jak to funguje v praxi?

Pro makléře jsme vytvořili iniciativu Investor, kterou vede Pavel Berka, majitel kanceláře C21 All Inclusive. Zaměřuje se na sdílení know-how v oblasti investičních nemovitostí, kterých sám vlastní více než 25, a na budování finanční nezávislosti makléřů. Téma investic se na trhu objevuje stále častěji a chceme, aby naši makléři měli praktické zkušenosti. Ty pak mohou sdílet i s klienty.

Jaké vidíte příležitosti pro nové franšízanty?

Realitní trh je stále regionální. Tam, kde je značka vidět, roste i zájem klientů a makléřů. Výhodou franšízy je škálovatelnost – kancelář může začít s menším týmem a postupně růst. Kdo chce podnikat v realitách a současně mít zázemí silné sítě, může s modelem franšízy začít výrazně rychleji, než kdyby budoval vlastní značku od začátku.


Vzdělávání makléřů / „Nováčci procházejí měsíčním školením i individuálním mentoringem. Díky tomu jsou úspěšní už v prvních měsících,“ říká Tomáš Jelínek, ředitel Century 21.

Populární na fóru

Jsme obchodníci, ne prodavači

Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...

3 komentář(e)
posledni 20.11.2014
Jsme obchodníci, ne prodavači

Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!

3 komentář(e)
posledni 14.11.2014
Jsme obchodníci, ne prodavači

Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti

3 komentář(e)
posledni 14.11.2014
Mobilní domy míří do Prahy

MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz  

2 komentář(e)
posledni 16.06.2012
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu

jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...

1 komentář(e)
posledni 04.04.2012
Asociace bez dvou realitek

Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...

2 komentář(e)
posledni 20.02.2012
Asociace bez dvou realitek

Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....

2 komentář(e)
posledni 14.02.2012
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda

myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.

1 komentář(e)
posledni 15.01.2012