Expanze i mimo tradiční lokality
Můžete shrnout novinky v PONT to go za loňský rok?
V roce 2025 jsme se zaměřili na rozšiřování nabídky čerstvě připravovaných produktů přímo v místě prodeje a na zavádění nových technologií, které umožňují jejich rychlou a kvalitní přípravu. Posilujeme také spolupráci s lokálními dodavateli. Zrekonstruovali prodejnu PONT to go Ostrava – Svinov, která nyní lépe odpovídá moderním trendům convenience retailu.
Plánujete růst i mimo dopravní uzly a zdravotnická zařízení?
Ano, jsme otevřeni expanzi i mimo tradiční lokality. Zajímavé jsou pro nás místa s vysokou frekvencí lidí, typickým příkladem jsou administrativní centra, univerzity nebo retailové zóny. Důležité je, aby zákazníci v daném místě potřebovali rychlý, kvalitní a pohodlný nákup „na cestách“.
Jaké typy partnerů dnes hledáte a kdo je pro vás „dobrý franšízant“?
Hledáme aktivní partnery, kteří chtějí podnikat, rozumí lidem a mají chuť být denně v provozu. Dobrý franšízant je spolehlivý, zodpovědný a drží se standardů značky. Zájem o franšízové podnikání je stále stabilní, ale v posledních letech vidíme větší důraz na jistotu a stabilitu značky. Lidé se více zajímají o to, jaká podpora a zázemí za konceptem skutečně stojí.
Jakou podporu poskytujete franšízantům v prvních měsících provozu?
Nováčkům pomáháme od úplného začátku, od posouzení lokality a návrhu dispozic až po zajištění dodavatelů a kompletní úvodní zaškolení. Počáteční investice se obvykle pohybuje mezi 1 až 3 miliony korun a návratnost očekáváme v rozmezí 3 až 5 let. Součástí podpory je předotevírací příprava, školení obsluhy, práce se sortimentem i mentoring k řízení provozu. Po otevření pomáháme s optimalizací tržeb, marketingem a pravidelným dohledem nad provozem, aby se nová prodejna co nejrychleji dostala do plného výkonu.
V čem jsou pobočky PONT to go jiné než běžné obchody?
PONT to go je moderní convenience koncept. Spojuje čerstvé občerstvení, kvalitní kávu a základní sortiment v místech, kde lidé cestují.
Zákazník si značku spojuje s rychlostí a pohodlím. Pro franšízanta je pak výhodou 30 let zkušeností, stabilní dodavatelské zázemí a zkušený tým.
Jaké trendy ovlivňují váš sortiment a chování zákazníků?
zákazníci dnes více než dříve vyhledávají kvalitu a rychlost. Roste zájem o čerstvě připravené sendviče, stejně jako o prémiovou kávu a zdravější alternativy snacků. Na tyto trendy reagujeme rozšiřováním nabídky čerstvých produktů přímo v místě prodeje a spoluprací s lokálními výrobci a pekárnami.
Jak vnímáte budoucnost convenience retailu v Česku?
Convenience retail má v Česku velký potenciál. Budoucnost vidíme v kombinaci rychlosti, čerstvosti a lidskosti. Zkrátka tam, kde se čerstvé produkty a moderní technologie potkávají s příjemnou obsluhou. PONT to go chce být právě takovým místem.
Požadavky na provozovnu / „Pro otevření nové prodejny je potřeba prostor o minimální ploše 30–120 m²,“ upřesňuje Petr Kuchta. přečíst články
Byznys „do ruky“
/29.01.2024
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Rok 2023 byl pro některé franšízové značky ve znamení změn, a to nejen co se rozšiřování sítě týká.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
„Aktuálně má síť prodejen PONT to go jednoho franšízanta, to se může postupně měnit. Důležitá je pro nás kvalita," říká Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis.
Když Petře Vichtové přišla nabídka stát se vedoucí prodejny PONT to go, chvíli váhala než ji přijala. Pod hlavičkou této značky dnes podniká už víc jak 10 let.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Česká franšíza Tak trochu jiná točená nabízí sezónní podnikání se stánky, nebo celoroční variantu pro kavárny a restaurace. Funguje i jako doplněk při jiném zaměstnání.
Česká republika každoročně rozděluje miliardy korun z evropských a národních programů. Jakou podporu lze získat pro franšízové podnikání?
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!