Realitní služby - od produktu k servisu
Kam směřuje vývoj realitních služeb?
Poptávka po nemovitostech jde za produktem, tedy za nabídkou, to platí stále. Dnes, kdy realitní portály prezentují nepřeberné množství nabídek, musí se makléř soustředit na přidanou hodnotu pro zákazníka. Tou je profesionální poradenství, perfektní servis včetně právní, finanční a daňové podpory, garance bezpečí každé transakce. Roste poptávka po kvalitě, po značkových realitních službách.
Kdo z poskytovatelů realitních služeb takovýto kvalitní servis nabízí?
Spíš jde o to, kdo jej skutečně poskytuje! Rozhodně to nejsou takzvané „obývákové“ realitky, rádoby makléři na volné noze, nejrůznější šíbři bez kvalifikace, zkušeností, zázemí. Kvalitu hledejme u renomovaných značek, dlouhodobě etablovaných a úspěšných, s profesionálním personálem a solidním zázemím. Ať už jde o silné regionální solitéry nebo celorepublikové značkové sítě.
Právě některé sítě, ať už zahraniční nebo tuzemské, nemají u veřejnosti nejlepší pověst.
To je pravda. Nestačí založit pobočkovou síť, nabrat lidi z ulice, narychlo je „proškolit“ a spoléhat pouze na velikost, na značku. Ať už národní, či mezinárodní. Vždyť realitní trh je trhem výsostně lokálním a dlouhodobá znalost místního trhu a jeho specifik je podmínkou poctivého obchodu za spravedlivou cenu. Na druhou stranu, všude ve světě drží realitní sítě většinový podíl na trhu. Ani u nás nebudeme výjimkou. Proto budou muset největší tržní hráči přijmout i hlavní roli v profesionalizaci a kultivaci trhu.
PŘEČTI ČLÁNKY

Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Realitní franšíza Re/Max potvrzuje oživení realitního byznysu. Kde jsou další příležitosti a jak vypadá spolupráce s touto značkou nám přiblížil generální ředitel Jan Hrubý.
Franšíza realitních kanceláří se na akci měsíc.ai v pražském Karlíně podělila se svými zkušenostmi s umělou inteligencí. Současně pokračuje jejich nárůst poboček v menších městech.
Tomáš Grec získal v rámci sítě Next reality ocenění za franšízovou pobočku s největším obratem. Jak se mu podařilo tohoto úspěchu dosáhnout?
Realitní trh v porovnání s Evropou a Amerikou i metody moderního prodeje nemovitostí popisuje Mgr. Tomáš Jelínek, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Německý prodejce kávy chystá rozvoj konceptu kaváren s prodejnou zboží pro domácnost
Tyrolské tradiční pochoutky Tiroler expandují v Česku. Franšízový model umožňuje stánkový i kamenný prodej a slibuje rychlou návratnost.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.