155 prodejních míst, a tím to letos rozhodně nekončí

Franšízová síť INDECO působí na českém trhu již 15 let a má více než 155 prodejen míst nejen v České republice, ale i na Slovensku, Maďarsku a Rumunsku a momentálně jedná o rozvoji obchodní sítě v Bulharsku. Vlastních provozoven má 6.
V poslední době se INDECO zaměřilo také na výrobu kuchyní, které jsou zajímavým obchodním artiklem a plnohodnotným produktem, i když v porovnání se skříněmi zatím doplňkovým. Do konce roku plánuje tato síť otevřít dalších 10-15 prodejních míst zaměřených na kuchyně, případně na kuchyně a skříně. INDECO má vlastní výrobu nábytku, a tak průběžně vyrábí i další kompletní nábytek na zakázku, který ale není součástí marketingu.
A co stojí za úspěšným rozvojem této sítě? "Skříně na míru je produkt, který maximálně respektuje přání zákazníka, zohledňuje jeho výšku, co bude ve skříni ukládat, jaké má zvyklosti, jestli má věci spíše do polic nebo na ramínka, aby se pohodlně dostal do všech prostor, dosáhl na šatní tyč nebo si ji mohl bez problémů posunout, to všechno konzultují naši pracovníci při objednávce. Kromě toho pak přijde na zaměření technik, který ještě zakázku posoudí, zhodnotí, dále poradí. U skříně na míru je důležité vnitřní vybavení, ale i celkový design. My nabízíme špičkovou kvalitu jak v materiálech, tak vnitřním vybavení a kování. Máme řadu materiálů i cenových relací," říká Ing. David Bimka, spolumajite společnosti INDECO.
Krize se dotkla i této značky a dotkla se i franšízantů, ale právě síla značky a důvěra v tuto značku pomohla těžké období překonat.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Franšízová síť prodejen dveří a zárubní roste počtem poboček i obratem. Kde je místo pro nové franšízanty?
„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář