Nový speciální obchod Fashion Street 33 se značkovým zbožím v Praze – Šterboholích

Pražské outletové centrum Fashion Arena Outlet Center v Praze - Štěrboholích otevřelo nový, speciální obchod Fashion Street 33. Obchod je určen pro mimořádné nabídky různých značek, které se v obchodě budou střídat zhruba v rozmezí 1-2 měsíců. Vedle akcí jako Cenový trhák nebo Fashion Weekend by se měl obchod Fashion Street 33 stát pro spotřebitele další příležitostí pro ještě výhodnější nakupování, které již tak outletové centrum nabízí tím, že veškeré zboží je vždy minimálně o 30 % levnější ve srovnání s běžnými obchody. Prodejní plochy v obchodě Fashion Street 33 využijí jak značky, které v centru již svůj obchod mají, tak značky, které by si rády otestovaly zájem spotřebitelů o jejich zboží v outletovém centru Fashion Arena.
Jako první se v obchodě Fashion Street 33 představí světoznámé značky Hugo Boss a Strenesse, které na své luxusní oblečení nabídnou v období od 10. května do 10. července 2010 výjimečné slevy až 70%. Koncept obchodu Fashion Street 33 vždy přinese nějakou zajímavou, do jisté míry exkluzivní nabídku. Nabídka může být výjimečná z pohledu cen (např. další zlevnění, výprodej), sortimentu (např. prodej vzorkových kolekcí) nebo se může jednat o dočasnou nabídku značek, které v outletovém centru jinak nemají stálý obchod.
„Podobný koncept jednorázových, časově omezených obchodů jsme od otevření našeho outletového centra Fashion Arena uspořádali celkem třikrát. Akce měla úspěch u zákazníků i prodejců. Až doposud se podobné obchody provozovaly nepravidelně pokaždé v jiné prodejní jednotce. Právě díky velkému zájmu jsme se rozhodli naši nabídku rozšířit a vybudovali jsme jeden stálý obchod, Fashion Street 33, jehož obsazení a tedy i nabídka se bude měnit. Tato forma bude pohodlnější i pro zákazníky, kteří budou vědět, že nabídka obchodu Fashion Street 33 je proměnlivá a bude představovat vždy něco navíc, ať už v podobě nového sortimentu či ještě atraktivnějších cen,“„ říká Iva Janovská, marketingová manažerka outletového centra Fashion Arena Outlet Center pro Franchisinginfo.cz.
„Velmi si ceníme toho, že nám byla umožněna spolupráce s outletovým centrem Fashion Arena a budeme moci zákazníkům centra nabídnout naše prestižní značky. V obchodě Fashion Street 33 jsme si pro zákazníky připravili opravdu zajímavé ceny, až 70% slevy ze standardních cen na nabídku celoročních kolekcí obou značek. Jsme velmi zvědaví, jaký bude o naše zboží zájem v českém outletovém centru, bude to pro nás první a velmi cenná zkušenost,“ dodává Miroslav Tomka, Managing Director společnosti My Fashion provozující obchody Boss a Strenesse.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Köp / få billig fentanyl online utan recept,
Köp Ksalol receptfritt nu i Sverige Webbplats ; https://malmoapotek.com/produkt/amfetamin/ Telegram :https://t.me/+LbJ9ijNCwa9hMDNk Var kan du beställa högkvalitativa...
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.