Začněte od podlahy...KOMFORT jako budoucnost pro franšízanty?

Franšízový obchod v Polsku zaznamenal v posledních letech velký obrat, před deseti lety bylo polských franšíz na trhu jen několik (podobně jako u nás), franšízu rozjížděli zahraniční koncepty, nyní je situace opačná, většina franšíz je polská. Sami Poláci říkají, že tím, že je většina firem v rukou místních obyvatel, neodrazila se u nich tolik globální krize.
Komfort je polská franšíza a je to jedna z největších sítí specializovaných na prodej podlahových krytin, koberců, dřevěných podlah, příslušenství pro instalaci a údržbu. V prodejnách se nabízí i dveře a záclony a vše, co k nim patří.
Expanze Komfortu v České republice probíhá podle plánu. Od března roku 2009, kdy Komfort vstoupil na český trh, otevřel již 6 prodejen. Do konce roku plánuje otevření ještě dalších 3 prodejen, a to v Liberci, Brně a Praze. V březnu 2010 Komfort otevřel rovněž 1. prodejnu na Slovensku v Košicích a další otevře v Bratislavě.
České prodejny jsou prozatím vlastní, franšízanti tak budou mít rychlejší nástup. Prodejny jsou většinou umístěny ve obchodních centrech větších měst - Praze, Ostravě, Plzni, Olomouci, Ústí nad Labem a Karviné.
Investice v Polsku se pohybuje do jednoho milionu korun v závislosti na rozsahu úprav prodejny. V ceně je zahrnutý design prodejny, školení, marketing i reklamní činnost k otevření prodejny. Franšízant neplatí licenční poplatky. Obchod vyžaduje plochu 300- 500 m2 se smlouvou minimálně na 5 let, dobré umístění s možností parkování.
Jerzy Szkwarek z CEO Komfort obchody říká pro FranchisingInfo.cz: „Česká republika byla správným rozhodnutím, máme pozitivní ohlas a slušné výsledky.“
Očekává se, že také na českém trhu bude KOMFORT fungovat na principu franšízy. Budoucí franšízant tak získá prodejnu zavedenou s minimálním rizikem a slušnou návratností investic. V případě dotazů kontaktujte redakci FranchisingINFO.cz, kde Vám rádi sdělíme další informace.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Franšízová síť prodejen dveří a zárubní roste počtem poboček i obratem. Kde je místo pro nové franšízanty?
„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář