Franchise s vůní Paříže

Koncem loňského roku otevřela Sabina Obluková, master franšízantka pro Českou a Slovenskou republiku první prodejnu v pražském OC Letňany, nyní přidala i e-shop. Po třech letech příprav se tak dostala do fáze hledání dalších fnašízantů, kterých nebude mnoho. Prostor pro toto zboží vidí v Brně, Ostravě a na Slovensku prozatím v Bratislavě.
Ve svém franšízovém podnikání tak skloubila zkušenost marketingové ředitelky, pozitivní vztah k hezkým věcem a jistotu v podnikání, jak sama říká: „Řekla jsem si, že zvlášť v době recese je menší riziko pustit se do podnikání s prověřeným konceptem a silnou značkou v zádech. Měla jsem kamarády, kteří provozovali jiné franšízové systémy, nechala jsem se inspirovat a hledala ten nejlepší pro mě. Rozjela jsem se na největší evropský franšízový veletrh do Paříže. Tam mě nadchl koncept společnosti Carré Blanc. Přemýšlela jsem, co mi na českém trhu chybí. Pojetí bytového textilu jakožto módní záležitosti se mi moc líbilo.“
Carré Blanc vznikla v roce 1982, specializuje se na kvalitní a designový bytový textil v kategoriích pro koupelnu, ložnici, kuchyň a dětské pokoje. Dnes provozuje 250 obchodů v sedmnácti zemích světa, loni dosáhla obratu 84 milionů eur.
Franšíza Carré Blanc patří k těm méně náročným. Nejde ani o internetový obchod za několik tisíc, ani o investici za desítky milionů korun. Celkem se investice pohybuje okolo 5 milionů korun. Důležitý je výběr místa pro obchod, v kvalitních nákupních centrech je většinou obsazeno a na místo se musí čekat. Správné místo a dobrá značka jsou předurčeny k úspěchu.
Více informací Vám ochotně poskytne redakce FranchisingINFO.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Na český trh vstupuje DPE International, která staví rodinné domy. Naučí to i franšízanty bez zkušeností z oboru.
Tradiční český výrobce oken a dveří prodává formou franšíz. Nyní pokrývá dvě třetiny republiky. Kde je šance pro nové partnery?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář