ALPINE PRO má franšízový úspěch, který nečekal

Kontroverzní oblečení české výpravy zaujalo celý svět, český tým se výrazně odlišil a v anketě o nejlepší oblečení vyhrál na celé čáře ze všech 72 zemí.
„Olympiáda je vrchol, kterého jsme dosáhli, byla to pro nás obrovská výzva. Kolekce se velmi podařila, i když byla na začátku velmi kontroverzní. Zadání od Českého olympijského výboru bylo, abychom byli jiní, naprosto odlišní, aby to bylo extravagantní, a to se nám podařilo. V rámci merchandisingu jsme měli část zboží na volný prodej a vznikla mánie. Krásné bylo, že si obyčejní lidé chtěli kupovat alespoň jeden kousek a ztotožnit se s olympijskou výpravou. Za 3 nebo 4 dny jsme byli vyprodaní a pak nám chodily maily z celého světa. Hodně se o nás mluvilo. Máme podepsaný kontrakt na letní olympiádu v Londýně. Všichni čekají, s čím přijdeme, po úspěchu v Kanadě máme velký závazek,“ říká Vladislav Fedoš, obchodní ředitel společnosti ALPINE PRO.
Společnost ALPINE PRO vznikla v roce 1996, začala dovážet sportovní oděvy a otevírat vlastní prodejny. Od roku 2005 buduje franšízovou síť prodejen, kde má již 45 franšízantů. Filozofie franšízy je postavená tak, že v městech nad 100 000 obyvatel otevírá společnost prodejny vlastní, kterých má v současné době 21 v České republice a 9 na Slovensku, v ostatních městech franšízové.
„Jsme sami překvapení, že náš koncept funguje v Českém Brodě, Sušici nebo Týně nad Vltavou či Vodňanech. I v tak malých městech jsou prodejny úspěšné. Větší město je také větší konkurence. Když nabídneme na malém městě kvalitní zboží za příjemné ceny, hezký zařízený obchod s pěknou výlohou a naší značkou, je obvykle úspěch zaručen. Výhodou franšízy v menších městech je obvykle nižší nájem, velké náklady bývají v nákupním centru, jeho výhodou je, že má delší prodejní dobu a vyšší obrátkovost. V maloobchodu musíte mít kompletní sortiment pro celý obchod od ponožek přes boty až po bundy, na každou sezónu máme kolem 360 položek. Zaměřili jsme se na volnočasový outodoor, neděláme věci pro vysokohorskou turistiku, ale oblečení masové pro sport jako hobby, to je naše cílová skupina. Máme štěstí, že český národ je hodně sportovně založen, víkendy tráví venku, to jsou naši klienti,“ dodává Vladislav Fedoš.
ALPINE PRO má velmi dobře propracovaný marketing, vlastní věrnostní program, který má již 120 000 zákazníků, zboží vlastního designu a špičkové kvality a velmi dobré podmínky pro franšízanty, kterým na začátek stačí sehnat vhodný prostor na dobré adrese a připravit ho stavebně na prodejnu. O vše ostatní se již postará franšízor. To jsou atributy, které jen tak nenajdete, proto je franšíza tak úspěšná.
Více informací naleznete v Katalogu franšíz.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Köp / få billig fentanyl online utan recept,
Köp Ksalol receptfritt nu i Sverige Webbplats ; https://malmoapotek.com/produkt/amfetamin/ Telegram :https://t.me/+LbJ9ijNCwa9hMDNk Var kan du beställa högkvalitativa...
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.