Oděvní značka pro aktivní život TIME OUT slaví 18. narozeniny

Uvolněné oblečení pro volný čas patří do rodiny franchisových prodejen, v České republice má tato značka 21 vlastních prodejen a 14 franchisových, což je zajímavé číslo, když vezmeme v úvahu, že v Evropě je zatím 73 obchodů v osmi zemích.
Je vidět, že Češi si volný čas užívají rádi v hezkém oblečení, pro objektivitu je nutné dodat, že jde o finančně dostupnou investici a to jak z pohledu zákazníka, tak z pohledu franchisanta.
Koncept značky TIME OUT sahá do léta roku 1992 a zlatého kalifornského pobřeží, kdy skupina mladých designerů byla zklamaná současným stylem života nabízejícím pouze neosobní, rychlé a uniformní a masové styly. Následující rok představila tato skupinka mladých lidí svůj koncept společnosti GUT, která byla okouzlena myšlenkou FEEL ALIVE. Netrvalo dlouho a společnost se rozhodla šířit tuto myšlenku i do Evropy. Dnes je TIME OUT velká rodina designerů, obchodních managerů a přátelských spolupracovníků z různých koutů světa (Evropy, Japonska, Kanady, Číny, Ameriky), které spojuje jedinečná filosofie a styl života FEEL ALIVE.
TIME OUT s hrdostí přináší do Evropy speciální komfort a kvalitu vycházející z pohodové, nic neřešící slunné Kalifornie. „Buďte sví, buďte osobití, buďte mladí, buďte volní, buďte zkrátka v pohodě. Fandíme všem Vašim aktivitám i sladkému nicnedělání. Doprovodíme Vás do exotických krajů i na procházku se psem u Vás v parku. Zameditujte si na pobřeží oceánu při východu slunce nebo si dejte relax při cestě do práce v metru, …“ tak definuje svoji filozofii TIME OUT.
Letošní rok, měřeno Evropanem, je TIME OUT dospělá značka a plnoletost bude slavit ve velkém, na jubilejním 10. ročníku SÁZAVAFESTU 2010. Ve dnech 5.-7.8. 2010 v Kácově vystoupí na pěti hudebních scénách během 3 dnů přes 130 účinkujících z ČR i zahraničí. Pro všechny návštěvníky, kteří si zakoupí vstupenku v prodejnách TIME OUT je připravená řada dárků a dalších výhod.
TIME OUT má pro svoje prodejny připravený propracovaný marketingový program, pro zákazníky zajímavý věrnostní program. TIME OUT věnuje značnou část svého výdělku na podporu rodiny a vztahů mezi lidmi prostřednictvím organizování nebo sponzoringu rozličných druhů koncertů, festivalů, sportovních nebo jiných akcí, které reflektují energii, filosofii a postoj chování korespondující s myšlenkou:
„Užívej si TIME OUT kolekci a oslavuj život, raduj se a buď sám sebou!“
Pro více informací o této franšíze kontaktuje redakci FranchisingINFO.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Köp / få billig fentanyl online utan recept,
Köp Ksalol receptfritt nu i Sverige Webbplats ; https://malmoapotek.com/produkt/amfetamin/ Telegram :https://t.me/+LbJ9ijNCwa9hMDNk Var kan du beställa högkvalitativa...
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.