Oděvní značka pro aktivní život TIME OUT slaví 18. narozeniny

Koncept značky TIME OUT sahá do léta roku 1992 a zlatého kalifornského pobřeží.
Čtvrtek
22.07.2010
Originální kalifornské drinky můžete ochutnat na Sázava Festu v TIMEOUT BEACH BARU
 

Uvolněné oblečení pro volný čas patří do rodiny franchisových prodejen, v České republice má tato značka 21 vlastních prodejen a 14 franchisových, což je zajímavé číslo, když vezmeme v úvahu, že v Evropě je zatím 73 obchodů v osmi zemích.

Je vidět, že Češi si volný čas užívají rádi v hezkém oblečení, pro objektivitu je nutné dodat, že jde o finančně dostupnou investici a to jak z pohledu zákazníka, tak z pohledu franchisanta.

Koncept značky TIME OUT sahá do léta roku 1992 a zlatého kalifornského pobřeží, kdy skupina mladých designerů byla zklamaná současným stylem života nabízejícím pouze neosobní, rychlé a uniformní a masové styly. Následující rok představila tato skupinka mladých lidí svůj koncept společnosti GUT, která byla okouzlena myšlenkou FEEL ALIVE. Netrvalo dlouho a společnost se rozhodla šířit tuto myšlenku i do Evropy. Dnes je TIME OUT velká rodina designerů, obchodních managerů a přátelských spolupracovníků z různých koutů světa (Evropy, Japonska, Kanady, Číny, Ameriky), které spojuje jedinečná filosofie a styl života FEEL ALIVE.

TIME OUT s hrdostí přináší do Evropy speciální komfort a kvalitu vycházející z pohodové, nic neřešící slunné Kalifornie. „Buďte sví, buďte osobití, buďte mladí, buďte volní, buďte zkrátka v pohodě. Fandíme všem Vašim aktivitám i sladkému nicnedělání. Doprovodíme Vás do exotických krajů i na procházku se psem u Vás v parku. Zameditujte si na pobřeží oceánu při východu slunce nebo si dejte relax při cestě do práce v metru, …“ tak definuje svoji filozofii TIME OUT.

Letošní rok, měřeno Evropanem, je TIME OUT dospělá značka a plnoletost bude slavit ve velkém, na jubilejním 10. ročníku SÁZAVAFESTU 2010. Ve dnech 5.-7.8. 2010 v Kácově vystoupí na pěti hudebních scénách během 3 dnů přes 130 účinkujících z ČR i zahraničí. Pro všechny návštěvníky, kteří si zakoupí vstupenku v prodejnách TIME OUT je připravená řada dárků a dalších výhod.

TIME OUT má pro svoje prodejny připravený propracovaný marketingový program, pro zákazníky zajímavý věrnostní program. TIME OUT věnuje značnou část svého výdělku na podporu rodiny a vztahů mezi lidmi prostřednictvím organizování nebo sponzoringu rozličných druhů koncertů, festivalů, sportovních nebo jiných akcí, které reflektují energii, filosofii a postoj chování korespondující s myšlenkou:

„Užívej si TIME OUT kolekci a oslavuj život, raduj se a buď sám sebou!“

Pro více informací o této franšíze kontaktuje redakci FranchisingINFO.cz.


Populární na fóru

Köp / få billig fentanyl online utan recept,

Köp Ksalol receptfritt nu i Sverige Webbplats ; https://malmoapotek.com/produkt/amfetamin/ Telegram :https://t.me/+LbJ9ijNCwa9hMDNk Var kan du beställa högkvalitativa...

1 komentář(e)
posledni 28.11.2024
Jedinečnost z druhé ruky

Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...

1 komentář(e)
posledni 17.01.2019
Malá velikost, velký zákazník

Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186

1 komentář(e)
posledni 12.03.2018
Oblečení s vlastním stylem

Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx

1 komentář(e)
posledni 16.04.2016
MZGZ neúčtuje

Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz  

1 komentář(e)
posledni 18.06.2015
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu

Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...

1 komentář(e)
posledni 17.03.2015
Luxus z jihu

lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz

1 komentář(e)
posledni 12.02.2015
Z Loun do Karlových Varů

I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.

1 komentář(e)
posledni 05.03.2012