Baby Boom útočí

Známá gynekoložka MUDR. Mirka Jonášová říká: „Nikdy v historii se nestalo, aby rodily mladé dvacetileté matky, třicetileté, které si budovaly kariéru i čtyřicetileté, které začínají v novém vztahu nebo si uvědomily, že mají poslední příležitost porodit dítě v jednom období. Plné jsou porodnice, ordinace, nejsou volné jesle ani školky.“
Maxíkova jazyková školka je vysoce kvalitní koncept školky spojené s výukou angličtiny přirozenou formou. Pobočky Maxíkovy jazykové školky vstupují již do třetího roku své existence. Jedním z hlavních cílů Maxíkovy školky je zaměření se na rozvoj potenciálu dětí, a to především u věkové kategorie – 3 – 7 let. V čele Maxíkovy jazykové školky a jeslí stojí Pavel Tuleškov, který v oboru předškolní výchovy a vzdělávání působí již od r. 2005.
Individuální přístup k dětem pomáhá rozvíjet talent a nadání. Výuka ve školkách a jesličkách probíhá za účasti kvalifikovaných učitelek, vč. rodilých mluvčí a zdravotních sester. Složení tématických okruhů, uměleckých a sportovních či pohybových aktivit je definováno v Rámcovém výchovně vzdělávácím programu LEARN, jehož součástí je i speciální aktivita MaxClever, která využívá soubor technik a speciálně sestavených cvičení vedoucích ke zvýšení intelektových schopností u dětí v předškolním věku. V ČR ojedinělý program vznikl na základě intenzivní spolupráce s Dětskou Mensou ČR a Centrem Nadání, o.s. (vedoucí subjekty v oboru předškolní výchovy a vzdělávání v ČR sdružující osoby s nadprůměrnou inteligencí).
Na základě praktických zkušeností a definovaného know-how je přístup založený na individuálních potřebách dětí s cílem povzbudit aktivní rozvoj a vzdělání dítěte. Cílem je posílit jeho silné stránky a přirozeně nasměrovat tam, kde dítě může dosahovat vynikajících výsledků a zároveň mu pomoci v oblastech, kde je to třeba. Maxíkova jazyková školka tak nastavuje nové vyšší standardy v předškolní výchově.
„Možnost kvalitního nadstandardního předškolního vzdělání by měly mít děti po celé České republice. Právě franchising je vhodnou metodou, díky které při zachování vysoké kvality můžeme rozšířit náš jedinečný systém,“ říká Pavel Tuleškov, ředitel Maxíkovy jazykové školky.
O tom, že jde o projekt budoucnosti, nikoliv rychlou výpomoc na záchranu baby boomu svědčí i to, že školky budou v provozu jako non stop provozovny, mají řadu sportovních a kulturních aktivit, v době prázdnin jsou schopné přijmout i starší sourozence, umí dopravit děti po Praze v několik turnusech, zajišťují kvalitní jídlo z bio produktů.
Od franšízového partnera očekávají chuť podnikat v tomto oboru a být úspěšný, intenzivní práci, stabilní finanční zázemí, manažerské a interpersonální schopnosti, silnou a úspěšnou osobnost.
V rámci franšízového balíčku nabízí maximální přípravu i podporu, skoro by se dalo říct téměř na klíč připraví školku včetně personálu, a to nejen v době zřizování školky, ale především v průběhu provozu školky. Spolupráce s Maxíkovou jazykovou školkou zajišťuje významnou marketingovou podporu, profesionální reklamu, PR a podporu náboru dětí. Franšízant získá výborné zázemí a propracovaný logistický a edukativní systém, stane se poskytovatelem služeb na nejvyšší možné úrovni za nejnižší možnou cenu.
Více informací o této franšíze získáte níže v Katalogu franšíz nebo na www.jazykova-skolka.cz/franchising .
PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické