Kamenná prodejna bude vždy prioritou
Carré Blanc působí na českém trhu něco málo přes rok. Jakých úspěchů dosáhla?
První franchisovou prodejnu jsme otvírali v listopadu 2009, v pražských Letňanech. Zatím není možné srovnávat prodejní výsledky a dělat závěry. Značku teprve zavádíme, ale pozitivních výsledků už například dosáhla tím, že si získala stálé zákazníky, kteří se k nám vracejí.
Jaké novinky jste během prvního roku zavedli?
V červnu jsme zahájili prodej produktů přes e-shop. Došlo k tomu tak, že se naši mimopražští zákazníci ptali po možnosti nakupování přes internet. Vyšli jsme jim tedy vstříc a zprovoznili e-shop. Překvapilo nás, že si přes něj objednávají také lidé bydlící v Praze. Už jsou zvyklí na to, že si vyberou zboží z tepla domova. Buď přes něj nakupují přímo, nebo ho používají jako katalog, ve kterém si vyhlédnou požadované zboží a to si pak zakoupí u nás na prodejně v Letňanech. I přes úspěchy e-shopu pro nás vždy budou prioritou kamenné prodejny, a proto do budoucna plánujeme otevřít další franchisové pobočky. V horizontu 5 let tak očekáváme zprovoznění 3 obchodů v Praze a několika dalších ve velkých městech ČR.
Co franchisantům nabízíte a co od nich očekáváte?
Kromě zázemí silné značky, know-how, marketingové podpory a propagace jim poradíme například při výběru kolekcí, vzorů a produktů pro český trh. Design prodejny jim navrhne francouzský architekt a také budou mít možnost se 2x ročně osobně zúčastnit prezentace kolekcí ve Francii. Na druhou stranu franchisanti musí počítat s počáteční investicí 12.000 EUR za licenční poplatek, 400 až 600 EUR na 1 m2 při prvním vybavení prodejny a přibližně 40.000 EUR na první závoz zboží.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Franšízová síť prodejen dveří a zárubní roste počtem poboček i obratem. Kde je místo pro nové franšízanty?
„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář