Franšíza s romantikou

Paní Magda Šmídová - majitelka licence Šťěpský dvůr - provozuje prodejny s dekorativními bytovými předměty. Současně s tím nabízí podnikatelský koncept prodejen na principu franšízingu. V roce 2010 se umístila v celostátním kole na 3. místě v soutěži Živnostník roku 2010, kterou vyhlašují Hospodářské noviny společně se Zlatými stránkami.cz.
Podnikatelský příběh paní Šmídové začal v roce 1998, kdy se s manželem rozhodli přestavět zahradní část svého domu ve Vizovicích na prostory k podnikání. V roce 2002 manželé otevřeli 1. provozovnu Šťěpský dvůr, druhá prodejna pod stejným názvem následovala o dva roky později v Kroměříži. V současné chvíli se chystá otevření další prodejny ve Zlíně: „Naše obchody vyzařují emoce, zážitky a náladu, to vše do interiérů prostě patří,“ říká Magda Šmídová.
Zákazníci v prodejnách naleznou dekorační a užitkové předměty pro dům, byt a zahradu. Hlavní důraz je kladen na barevné kompozice, dekorativní a funkční charakter zboží. „Od dodavatelů vybíráme věci, které nevybočují z námi stanoveného romantického stylu, navozující útulný domov, pohodlí a zabydlenost,“ popisuje detaily paní Šmídová. Stálicí je také ucelený program dekorací v duchu městské elegance. U nádobí se předpokládá, že se bude používat v mikrovlnné troubě a myčce.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Na český trh vstupuje DPE International, která staví rodinné domy. Naučí to i franšízanty bez zkušeností z oboru.
Tradiční český výrobce oken a dveří prodává formou franšíz. Nyní pokrývá dvě třetiny republiky. Kde je šance pro nové partnery?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář