Luxusní franšíza

Značka Wittchen byla založena v Polsku v roce 1990. Během let 1990 – 2000 vytvořila vlastní kolekci kožených produktů jako například peněženek, aktovek, kabelek, rukavic, bot a tašek. Nabídka je určena pro náročné zákazníky, kteří ocení kvalitu materiálů, styl a design. Všechny výrobky nesoucí značku Wittchen jsou vyráběny tradiční technologií "hand made". V současné době má řetězec více než 50 vlastních a 30 franšízových prodejen v Polsku a Bělorusku. Pro Českou republiku, Rusko a Ukrajinu hledá master-franšízanta.
Role partnera bude spočívat ve vybudování sítě obchodů pod značkou Wittchen. Příjemce licence bude profitovat ze známé značky a moderní prodejní techniky. Nabídka master-licence je určena pro všechny investory a firmy s odpovídajícími finančními prostředky pro rozvoj obchodní sítě. Master franchisant obdrží podporu ve výběru mixu, efektivní prodejní technice a expozici zboží. Dále se může spolehnout na společné marketingové aktivity a průběžná školení pořádaná franchisorem.
Zakladatelé značky Monika a Jędrzej Wittchenovi popisují své začátky s podnikáním: „Kvalitní produkt je jen jedním z klíčů k úspěchu. Další klíč spočívá v tom, jak ho nabídnout zákazníkovi.“ Jędrzej Wittchen dodává: „Jednou jsem začal kreslit kabát a rozhodl jsem se, že ho budu prodávat pod svou vlastní značkou. Vybral jsem jméno značky, které zní originálně a zajímavě. Nebál jsem se vyšší ceny zboží, protože zákazníci platí za kvalitu, ale soustředil jsem se na precizní zpracování a nadčasový design. Podařilo se nám vybudovat auru kolem produktu, který se stal luxusní věcí, a trh jej akceptoval.“
Podle firmy Wittchen je český trh perspektivní. Země se hospodářsky velmi rozvinula a vytvořila tak místo pro maloobchodní investice. Vlastníci značky se chtějí o svůj úspěch z evropských trhů rozdělit s věrohodnými, prověřenými firmami a investory z České republiky. Wittchen nabízí možnost franchisingové spolupráce, která přináší oboustranný prospěch. Tato spolupráce vychází z předpokladu, že master-franchisant využívá franchisorových zkušeností a know-how a franchisor profituje z úspěchu master-franchisanta.
Společnost Wittchen odstartuje již druhou desítku franchisingových konceptů v sektoru „Oděvy a obuv“ v České republice. Vyplývá to z Reportu o franchisingu společnosti PROFIT system , který za rok 2010 u nás eviduje v tomto sektoru celkem 19 franchisingových systémů. Celkově jsou pak oděvy a obuv 3. nejčastějším sektorem ze všech a v obchodě zaujímají se svým 33% podílem jednoznačně 1. místo.
Více informací, jak získat master-franšízu Wittchen, získáte níže v katalogu.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Köp / få billig fentanyl online utan recept,
Köp Ksalol receptfritt nu i Sverige Webbplats ; https://malmoapotek.com/produkt/amfetamin/ Telegram :https://t.me/+LbJ9ijNCwa9hMDNk Var kan du beställa högkvalitativa...
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.