Franšíza pro psy a kočky
Jste nováčkem na českém trhu. Na jakém principu Husse funguje?
Fungujeme tak, že nás zákazník kontaktuje a objedná si krmivo nebo pamlsky pro psy a kočky. Vybrané zboží v rámci zákazníkova regionu dovezeme na požadované místo. Výhodou je rychlé jednání, přímý odběr a flexibilita. S tím také souvisejí prvotřídní kvalita, čerstvost krmiva a současně přijatelná cena, protože zboží neputuje zbytečně po dalších distributorech.
Co zájemcům o licenci nabídnete?
Franšízantům nabízíme zázemí a bohaté zkušenosti získané během 18 let fungování maloobchodní sítě s 500 pobočkami po celé Evropě. Mají možnost stát se současí stabilní sítě a vybudovat rentabilní business s minimálními náklady. Franšíza je vhodná zejména pro partnery, kteří mají kladný vztah ke zvířatům a chtějí budovat vztahy se zákazníky.
Co všechno si partneři musejí obstarat?
Důležité je, aby si zabezpečili suché skladovací prostory, mobil a připojení na internet pro vyřizování objednávek. Pak je potřeba mít malou dodávku nebo auto s větším kufrem na rozvoz zboží. Nezbytná je chuť do práce, umět si zorganizovat čas a nebát se prodávat.
Jaké máte plány do budoucna?
Plánujeme vybudovat síť o 45 – 50 franšízantech ve všech regionech ČR. Některým partnerům se bude dařit více, některým méně, to bude záležet na celé řadě faktorů jako například na koupěschopnosti obyvatelstva daného regionu, ale také na motivaci a pracovním nasazení samotného franšízanta. My jej maximálně podpoříme. Věřím, že tato nízkonákladová franšíza bude natolik úspěšná v ČR jako ve všech ostatních zemích.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízový koncept Husse navýšil počet franšízantů na 37. Současně se pouští do připrav vlastního e-shopu.
Franšízanti a distributoři značky Husse měli v poslední době hodně práce. Češi totiž nakupovali zásoby jídla nejen pro sebe, ale i pro své mazlíčky.
Franšízantům prodejní sítě krmiv pro domácí zvířata Husse se daří české zákazníky oslovovat díky showroomům. Nikde jinde na světě je nenajdou.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
Stravování v krabičkách se prosadilo v českých domácnostech i kancelářích. Jak na to jde česká franšíza FITeat?
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem