Franšíza pro psy a kočky
Jste nováčkem na českém trhu. Na jakém principu Husse funguje?
Fungujeme tak, že nás zákazník kontaktuje a objedná si krmivo nebo pamlsky pro psy a kočky. Vybrané zboží v rámci zákazníkova regionu dovezeme na požadované místo. Výhodou je rychlé jednání, přímý odběr a flexibilita. S tím také souvisejí prvotřídní kvalita, čerstvost krmiva a současně přijatelná cena, protože zboží neputuje zbytečně po dalších distributorech.
Co zájemcům o licenci nabídnete?
Franšízantům nabízíme zázemí a bohaté zkušenosti získané během 18 let fungování maloobchodní sítě s 500 pobočkami po celé Evropě. Mají možnost stát se současí stabilní sítě a vybudovat rentabilní business s minimálními náklady. Franšíza je vhodná zejména pro partnery, kteří mají kladný vztah ke zvířatům a chtějí budovat vztahy se zákazníky.
Co všechno si partneři musejí obstarat?
Důležité je, aby si zabezpečili suché skladovací prostory, mobil a připojení na internet pro vyřizování objednávek. Pak je potřeba mít malou dodávku nebo auto s větším kufrem na rozvoz zboží. Nezbytná je chuť do práce, umět si zorganizovat čas a nebát se prodávat.
Jaké máte plány do budoucna?
Plánujeme vybudovat síť o 45 – 50 franšízantech ve všech regionech ČR. Některým partnerům se bude dařit více, některým méně, to bude záležet na celé řadě faktorů jako například na koupěschopnosti obyvatelstva daného regionu, ale také na motivaci a pracovním nasazení samotného franšízanta. My jej maximálně podpoříme. Věřím, že tato nízkonákladová franšíza bude natolik úspěšná v ČR jako ve všech ostatních zemích.
PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízový koncept Husse navýšil počet franšízantů na 37. Současně se pouští do připrav vlastního e-shopu.
Franšízanti a distributoři značky Husse měli v poslední době hodně práce. Češi totiž nakupovali zásoby jídla nejen pro sebe, ale i pro své mazlíčky.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem