Díky konceptuNATURHOUSE se počet řádných členů České asociace franchisingu (ČAF) zvýšil na 25. O jednoho na čtyři pak rozšířila řady přidružených členů společnost Triton Hunters. Portálu FranchisingINFO.cz to řekla výkonná ředitelka ČAF Hana Jurášková.
Dietologie a head hunting
Řetězec NATURHOUSE se zabývá poradenstvím v dietologii a prodejem přírodních produktů orientovaných na zdravou výživu. Společnost na český trh vstoupila nedávno. První obchod by chtěla síť rozjet co nejdříve v Praze. Potřebná investice do obchodu, který je v současnosti kolem 1500 po celém světě, se pohybuje do milionu korun.
Společnost Triton Hunters naopak vyhledává vrcholné i střední manažery, kteří by se například mohly hodit franchisovým řetězcům.
V ČAF je pětina řetězců
Počet členů v asociace dnes podle Juráškové odpovídá zhruba dvaceti procentům z celkového počtu franchisových systémů u nás. Podobně jsou na tom i jiné asociace v sousedních zemích. „Počet členů chceme samozřejmě zvyšovat, ale klademe především důraz na kvalitu,“ doplnila Jurášková.
PŘEČTI ČLÁNKY

Značka Naturhouse u nás působí už zhruba 15 let. Za tu dobu otevřela i s pomocí franšízantů téměř 100 výživových poraden. Kdo se může stát majitelem dalších franšíz?
Značka Naturhouse nabízí franšízantům 2 typy poboček podle lokalit, ve kterých působí. Kolik peněz je potřeba investovat do rozjetí podnikání?
„Naše plány expanze nezměnil ani koronavirus. Stále bychom rádi dosáhli počtu 150 prodejen,“ říká Jan Gonda, master-franšízant sítě Naturhouse pro ČR a SR.
Stávající franšízanti, jejich zaměstnanci a klienti. Právě ti dnes nejčastěji stojí za expanzí sítě výživových poraden Naturhouse.
Úterý 22. října, den, který bude v bratislavském hotelu Crown Plaza patřit franšízingu a výstavě „Podnikajte s franchisingom“. Jaké značky návštěvníci uvidí?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI