Electro World i v menších městech
Televize, notebook, netbook, mp3, mobil, CD a DVD přehrávač, domácí kino, satelit, usb klíč, tiskárna, fotoaparát, videokamera, pračka, myčka, lednička…existují tyto i mnoho dalších přístrojů, bez nichž člověk v dnešní době nedokáže existovat. Respektive dokáže, ale jde to bez nich obtížně. Na štěstí již nežijeme v dobách nedávno minulých, kdy barevný televizor stál 4 běžné platy a sehnat ho byl pěkný oříšek, ale na trhu je velké množství zboží, z něhož si lze vybrat.
První výsledky ukazují, že se franchisový model osvědčil. „Celkový zamýšlený počet franchisových poboček v České republice zatím není možné přesně říci. Velmi záleží na připravenosti a možnostech potenciálních partnerů. Určitě však uvažujeme o počtu v řádech několika desítek franchisových prodejen,“ říká Michal Berg, finanční ředitel společnosti. V průběhu 5 let plánuje firma otevřít minimálně 12 franchisových poboček zejména v menších městech, s populací 20 až 30 tisíc obyvatel. Michal Berg k tomu dodává: „Franchisové prodejny pro nás představují další možnost expanze. Tyto prodejny budou naším nástrojem v lokalitách, kde není úplně vhodné otvírat velkoformátové prodejny.“ Tam, kde má smysl expanze prostřednictvím velkoformátových prodejen, bude Electro World nadále budovat síť vlastních prodejen.
Klíčovým faktem při spolupráci formou franchisy je skutečnost, že vlastní řízení franchisové pobočky vždy zůstává v rukou franchisanta. Electro World pouze dohlíží na dodržování předem dohodnutých pravidel. Proto je naprosto nezbytné nastavení kvalitní vzájemné komunikace a spolupráce. Jak Michal Berg dále uvádí, za předpokladu dodržování stanovených pravidel se tak franchisantovi nabízí široké možnosti využití podpory, kterou značka nabízí v mnoha formách. Od sdílení know-how např. v prodejních technikách či merchandisingu, přes nastavení šíře sortimentu, zásob, cenové politiky, až po společné marketingové akce či podporu lokálních aktivit partnerů.
Electro World, která je součástí Dixons Retail plc., má bohaté zkušenosti a know-how s franchisovým konceptem ze zahraničí, zejména ze skandinávských zemí. Například v Norsku působí franchisové prodejny téměř 50 let a ¾ existujících prodejen začínaly nebo fungují dodnes na principech franchisingu.
Více informací o systému Electro World získáte v Katalogu franšíz.
PŘEČTI ČLÁNKY
OMV modernizuje značku
/21.04.2025
V nejbližších třech letech franšízová síť chystá rebranding na 1000 čerpacích stanicích v 7 zemích, včetně Česka.
Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Nejčtenější
Franšíza - co to je?
/09.01.2025
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Tomáš Větvička vyměnil cukrářskou dílnu za podnikání pod hlavičkou sítě Traficon. Jak zvládl přechod do nového oboru a co ho na práci nejvíc naplňuje?
Síť Re/Max vytváří prostor nejen pro zkušené podnikatele, ale i pro nové zájemce, kteří chtějí rozjet vlastní franšízu pod známou značkou.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem