BRAND NEW PRODUCTS nově v Hodoníně

Na český trh vstupovala oděvní značka BRAND NEW PRODUCTS v době vrcholící krize. Právě sektor oblečení, který náleží do kategorie odložitelných výdajů, zažil stagnující či dokonce sníženou poptávku. Přesto se firmě podařilo dle plánu otevřít 3 prodejny v roce 2010.
Analytická společnost GfK vypracovala studii Sparen im Alltag in Europa (Šetření v každodenním životě Evropanů) s cílem zjistit, jak se mění spotřebitelské návyky ve vybraných evropských zemích v souvislosti s fenoménem finanční krize a na čem šetří Evropané nejvíce. Výzkum odhalil, že i když se spotřební návyky v jednotlivých zemích liší, pro všechny země platí, že v době krize šetří ženy více než muži, zejména na jídle, oblečení a zábavě.
V tomto průzkumu se Češi nijak zvlášť neliší a chovají se jako většina Evropanů. „Možná právě proto se naše první prodejny v České republice rychle ujaly. Nakupovat oblečení známých značek za podstatně nižší cenu je velmi lákavé. Zvlášť, když patříme k národům libujícím si ve všech slevách, výprodejích a outletových prodejnách,“ vysvětluje manažer značky v České republice Robert Szewczyk.
BRAND NEW PRODUCTS prodává originály značkové módy známých značek, jako jsou např. Tommy Hilfiger, Tom Taylor, Lee Cooper, Wrangler, Lee, Mustang, Mexx, Esprit, Gin Tonic, Selected, Adidas, Puma, Lotto, Fila a další. Do sortimentu patří nejen oblečení, ale také kabelky, šperky, boty a doplňky. Firma prodává sezonní zboží, zjednodušeně řečeno v létě letní kolekci, v zimě zimní.
Společnost vznikla v roce 1987, v současné době provozuje 70 franšízových obchodů v Polsku, 2 v Litvě a první 4 obchody jsou v rukou českých franšízantů. Za franšízovou licenci partner zaplatí roční poplatek ve výši 15.000 Kč. Pokud si v místě své prodejny zajistí reklamní kampaň, franšízor mu přispěje na reklamní kampaň jeho pobočky do 50% nákladů.
Na otázku, jakým směrem se značka hodlá ubírat, Robert Szewczyk říká: „Zajímají nás všechna města, kde jsou schopní lidé, kteří umí prodávat nebo mají chuť podnikat. Naše prodejny najdou uplatnění v Praze, Plzni, Českých Budějovicích, Ostravě, Olomouci, Pardubicích, Ústí nad Labem, Hradci Králové a dalších větších městech, ale také na Slovensku.“
Dle dat reportu o franšízingu, který zpracovala poradenská společnost PROFIT system franchise services s.r.o., fungovalo v České republice na 150 franšízových systémů. Obor oděvy a obuv se nachází na třetí příčce hned za realitami a vedoucí gastronomii. V obchodě zaujímají nadpoloviční většinu sektory oděvy a obuv (33 %) a kosmetika a zdraví (23 %), které tvoří celkem 56 %. Ostatní sektory bydlení a stavba (19 %), potraviny (18 %) a ostatní obchody (7 %) zaujímají společně celkem 44 %. Sektory kosmetika a zdraví, bydlení a stavby a potraviny, které soustřeďují 10 až 13 sítí, tvoří 60 % z celkového rozdělení obchodu.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Köp / få billig fentanyl online utan recept,
Köp Ksalol receptfritt nu i Sverige Webbplats ; https://malmoapotek.com/produkt/amfetamin/ Telegram :https://t.me/+LbJ9ijNCwa9hMDNk Var kan du beställa högkvalitativa...
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.