Franchisa do přírody

Společnost HUSKY cz, s.r.o., byla založena v roce 1997 s cílem vyrábět a dodávat na trh oudoorové vybavení. Základem produkce je důraz na vývoj a design a pečlivá selekce materiálů. Zaměřuje se především na zákazníky, kteří aktivně tráví svůj volný čas sportem, v přírodě a na horách.
Náplní franchisového projektu je podpora a rozvoj sportovních prodejen pod logem „Husky Outdoor Shop“ ve shodném designu a stylu ve všech regionech České a Slovenské republiky. Záměrem není budovat monobrandové prodejny, ale zaštítit standardní outdoorový koncept prodejny jasně definovanou platformou, v níž stěžejní produktové obsazení představují právě výrobky Husky.
Milan Ponrt, manažer obchodní sítě říká: „Připojením k naší síti získá partner silnou značku s minimální výší vstupních investic. Výhodou také je, že trh v segmentu outdoorového vybavení neustále roste a není dosud značkou Husky plně obsazen.“
Jak dále uvedl, franchisant neplatí žádné měsíční ani licenční poplatky. Jediné, na co přispívá v rámci sítě, je marketingová podpora, která činí 2 % z obratu prodejny. Jednorázová investice na redesign a uzpůsobení pobočky dle standardů značky se pohybuje kolem 700.000 Kč. Prodejnu je vhodné umístit do prostoru o min. 90 m2 do všech měst s více než 10.000 obyvateli.
Dle vyjádření Milana Ponrta, na konci roku 2011 plánuje společnost, že by provozovala minimálně 6 franchisových obchodů. Odhaduje, že je na trhu prostor pro nejméně 15 franchisových poboček.
PŘEČTI ČLÁNKY

Volný čas po práci pro většinu lidí znamená příjemné aktivity, zároveň je to také podnikatelská příležitost. Franšízová síť Regatta to naučila už přes 250 franšízantů v Evropě.
„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz