Luxusní podnikání

Franchisová značka Carré Blanc, která působí na trhu s s luxusním bytovým textilem, byla založena v roce 1982 a v roce 1991 poprvé expandovala z domovské Francie do zahraničí. V současnosti provozuje na 200 obchodů ve Francii a má dalších 50 obchodních zastoupení po celém světě. Od roku 2009 působí také v České republice s jednou prodejnou v Obchodním centru Letňany a e-shopem.
Držitelka master franchisové licence pro ČR a SR, Sabina Obluková, vysvětluje: „Česká republika je unikátním trhem, protože kultura péče o atmosféru domova je zde velmi rozvinutá, nicméně dostupnost kvalitního a moderního bytového textilu za přiměřené ceny je poměrně omezená. Protože chceme nabídnout tuto možnost skutečně široké populaci, hledáme partnery pro naše obchody zejména ve velkých městech. Cílem je otevřít v České republice další čtyři obchody, z toho dva v Praze a další dva mimo Prahu, a to v Brně a Ostravě, a jeden na Slovensku v Bratislavě.“
Dle vyjádření master franchisanty podpora pro franchisanty zaujímá know-how, marketingovou a propagační podporu, pokladní a objednávkový systém, podporu při otevírání prodejny a celou řadu dalších aktivit. Vstupní investice se skládá z licenčního poplatku v hodnotě 12.000 eur, vybavení prodejny ve výši 400 – 600 eur/m2 a 40.000 eur na první závoz zboží. Ideálními lokalitami, v nichž by měl být umístěn obchod o 40 – 60 m2 s výlohou pro prezentaci zboží, jsou nákupní centra a ulice s vysokou koncentrací osob.
Značka představuje nové kolekce dvakrát ročně. Pro nadcházející jarní a letní dny čerpali tvůrci nové kolekce inspiraci v sedmdesátých letech, v hippie období. Kolekce jsou plné výrazných barev a energie s převládající grafikou s urbanistickými a uměleckými prvky. Charakteristické pro nové kolekce povlečení, ručníků a dalšího bytového textilu Carré Blanc jsou přírodní materiály, řemeslné zpracování a jemné výšivky.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Na český trh vstupuje DPE International, která staví rodinné domy. Naučí to i franšízanty bez zkušeností z oboru.
Tradiční český výrobce oken a dveří prodává formou franšíz. Nyní pokrývá dvě třetiny republiky. Kde je šance pro nové partnery?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář