Luxusní podnikání

Franchisová značka Carré Blanc, která působí na trhu s s luxusním bytovým textilem, byla založena v roce 1982 a v roce 1991 poprvé expandovala z domovské Francie do zahraničí. V současnosti provozuje na 200 obchodů ve Francii a má dalších 50 obchodních zastoupení po celém světě. Od roku 2009 působí také v České republice s jednou prodejnou v Obchodním centru Letňany a e-shopem.
Držitelka master franchisové licence pro ČR a SR, Sabina Obluková, vysvětluje: „Česká republika je unikátním trhem, protože kultura péče o atmosféru domova je zde velmi rozvinutá, nicméně dostupnost kvalitního a moderního bytového textilu za přiměřené ceny je poměrně omezená. Protože chceme nabídnout tuto možnost skutečně široké populaci, hledáme partnery pro naše obchody zejména ve velkých městech. Cílem je otevřít v České republice další čtyři obchody, z toho dva v Praze a další dva mimo Prahu, a to v Brně a Ostravě, a jeden na Slovensku v Bratislavě.“
Dle vyjádření master franchisanty podpora pro franchisanty zaujímá know-how, marketingovou a propagační podporu, pokladní a objednávkový systém, podporu při otevírání prodejny a celou řadu dalších aktivit. Vstupní investice se skládá z licenčního poplatku v hodnotě 12.000 eur, vybavení prodejny ve výši 400 – 600 eur/m2 a 40.000 eur na první závoz zboží. Ideálními lokalitami, v nichž by měl být umístěn obchod o 40 – 60 m2 s výlohou pro prezentaci zboží, jsou nákupní centra a ulice s vysokou koncentrací osob.
Značka představuje nové kolekce dvakrát ročně. Pro nadcházející jarní a letní dny čerpali tvůrci nové kolekce inspiraci v sedmdesátých letech, v hippie období. Kolekce jsou plné výrazných barev a energie s převládající grafikou s urbanistickými a uměleckými prvky. Charakteristické pro nové kolekce povlečení, ručníků a dalšího bytového textilu Carré Blanc jsou přírodní materiály, řemeslné zpracování a jemné výšivky.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Franšízová síť prodejen dveří a zárubní roste počtem poboček i obratem. Kde je místo pro nové franšízanty?
„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář