200 realitních kanceláří a 2.500 makléřů

Kdo by neznal logo s horkovzdušným balónem na podkladě se třemi pruhy. Málokdo však zná jeho příběh. Historie loga RE/MAX se začala psát roku 1978, kdy se jeden z regionálních ředitelů pokusil o marketingový experiment a umístil pruh s nápisem RE/MAX na horkovzdušný balón. Posádka balónu měla na sobě trička s nápisem „Above the Crowd!“ (Nad davy!) – slogan, který vytvořili sami makléři. Později se v centrále společnosti rozhodli, že pro svou televizní reklamu použijí také horkovzdušný balón volně letící „Nad davy“.
Značka RE/MAX byla založena v roce 1973 současným prezidentem společnosti RE/MAX International Davem Linigerem v Denveru, USA. V roce 1995 vstoupila do Evropy a o 10 let později zahájila svojí činnost na českém realitním trhu. V České republice vybudoval RE/MAX za šest let svého působení síť o 131 realitních kanceláří v 77 městech po celé zemi. Počet nemovitostí, které nabízí více než 1.200 makléřů je přes 16.000, což je nejvíce na trhu.
Hanuš Němeček, obchodní a provozní ředitel společnosti, popisuje cíle společnosti pro tento rok: „Pro letošní rok máme stanovený plán prodeje na 25 franchisových licencí. V současné chvíli už ale víme, že ho překročíme.“ Jak dále uvedl, celkem plánují mít 200 realitních kanceláří s 2.500 makléři. Zájem mají o celou Českou republiku, zejména pak o lokality jako je Praha, Ostrava, Brno, ale také menší města typu Krnov, Vlašim nebo Svitavy.
Dle vyjádření Němečka, franchisanti se nejčastěji rekrutují z řad makléřů, ale také z jiných realitních kanceláří. Ke kanceláři lze přistupovat i jako k investici, není nutná angažovanost na jejím provozu. Investice do pobočky se vrací nejpozději do 2 let od jejího uvedení na trh.
Realitní síť RE/MAX přichází tento měsíc na trh s novinkou, jde o nový program na podporu malých a středních podnikatelů. Součástí balíčku je také exkluzivní sleva pro rozjezd nového podnikání v oblasti realit.
Síť RE/MAX disponuje také propracovaným systémem vzdělávání. V srpnu 2009 podpořila vznik první nezávislé celostátní certifikace makléřů (CRM) podle mezinárodních norem ISO. Současně s tím je jedinou sítí realitních kanceláří v České republice, kde jsou makléři každý rok testováni z odborných znalostí. Systém se odlišuje od ostatních hráčů na tuzemském trhu i díky svému know-how. Síť má nastaven motivační systém odměňování, etický kodex a prodejní standardy, které poskytují ochranu klientovi. Pravidelně se vyhlašuje také soutěž o „makléře měsíce“. Výsledky se odvíjejí od hrubého obratu za měsíc a ten, kdo utrží za daný měsíc nejvíce, pak získá na měsíc do osobního užívání automobil značky Porsche Carrera.
Společnost Prague Top Estates, s.r.o., která vlastní licenci RE/MAX Česká republika a Slovensko, rozšířila své působení i do další evropské země. Uzavřela v červnu tohoto roku dohodu s RE/MAX Europe o převzetí vedení sítě v Maďarsku, kde založila dceřinou společnost.
RE/MAX myslí také na potřebné, a proto si za svoji oficiální aktivitu v oblasti charity zvolil nemocnice Children’s Miracle Network.

PŘEČTI ČLÁNKY

Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Realitní franšíza Re/Max potvrzuje oživení realitního byznysu. Kde jsou další příležitosti a jak vypadá spolupráce s touto značkou nám přiblížil generální ředitel Jan Hrubý.
Franšízing způsobil revoluci v globálním podnikání tím, že umožnil rychlou expanzi s osvědčeným obchodním modelem. Objevte největší franšízové sítě, které formují průmyslová odvětví po celém světě.
Soutěž každoročně oceňuje úspěšné franšízové koncepty, které splňují Etický kodex franšízingu. Které letos uspěly?
Jak vypadá současný trh s nemovitostmi a co chtějí současní klienti v tomto oboru? Právě to nám přiblížil generální ředitel franšízové sítě realitních kanceláří Re/Max Jan Hrubý.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Téměř polovinu franšízových partnerů McDonald's v Česku tvoří ženy a jsou úspěšné. Jako majitelky vedou hned několik restaurací.
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.