Franchisa od podlahy

Síť prodejen Komfort provozuje celkem 158 obchodů, které působí v České republice, na Slovensku a v Polsku. Například v Polsku má společnost 110 firemních prodejen a 39 franchisových. U nás v současné době otevírá pouze vlastní pobočky, kterých provozuje sedm. Firma se však nyní soustředí na slovenský trh, kde chce vybudovat franchisovou síť.
„Upravili jsme obchodní model a nyní jednáme s prvním potenciálním investorem, který má dlouholeté zkušenosti na slovenském trhu. Co se Česka týče, zatím zde o franchise neuvažujeme,“ sdělila exkluzivně portálu FranchisingINFO.cz Sylva Pivodová, managerka marketingu a PR. Jak dále uvedla, perspektivní franchisové obchody na Slovensku musí mít prostor od 300 do 400 m2. Zástupci společnosti poskytnou franchisantům know-how, pomohou jim s uspořádáním a vybavením obchodů, přístupem k integrovanému informačnímu systému a proškolí je.
V prodejnách je zákazníkům k dispozici přibližně 3.000 druhů kusových koberců, 350 druhů laminátových podlah a více než 2.000 jiných položek. Firma zaměstnává v České republice 53 zaměstnanců.
Pro více informací neváhejte kontaktovat redakci redakci FranchisingINFO.cz.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Franšízová síť prodejen dveří a zárubní roste počtem poboček i obratem. Kde je místo pro nové franšízanty?
„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář