Franchisa od podlahy

Síť prodejen Komfort provozuje celkem 158 obchodů, které působí v České republice, na Slovensku a v Polsku. Například v Polsku má společnost 110 firemních prodejen a 39 franchisových. U nás v současné době otevírá pouze vlastní pobočky, kterých provozuje sedm. Firma se však nyní soustředí na slovenský trh, kde chce vybudovat franchisovou síť.
„Upravili jsme obchodní model a nyní jednáme s prvním potenciálním investorem, který má dlouholeté zkušenosti na slovenském trhu. Co se Česka týče, zatím zde o franchise neuvažujeme,“ sdělila exkluzivně portálu FranchisingINFO.cz Sylva Pivodová, managerka marketingu a PR. Jak dále uvedla, perspektivní franchisové obchody na Slovensku musí mít prostor od 300 do 400 m2. Zástupci společnosti poskytnou franchisantům know-how, pomohou jim s uspořádáním a vybavením obchodů, přístupem k integrovanému informačnímu systému a proškolí je.
V prodejnách je zákazníkům k dispozici přibližně 3.000 druhů kusových koberců, 350 druhů laminátových podlah a více než 2.000 jiných položek. Firma zaměstnává v České republice 53 zaměstnanců.
Pro více informací neváhejte kontaktovat redakci redakci FranchisingINFO.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Na český trh vstupuje DPE International, která staví rodinné domy. Naučí to i franšízanty bez zkušeností z oboru.
Tradiční český výrobce oken a dveří prodává formou franšíz. Nyní pokrývá dvě třetiny republiky. Kde je šance pro nové partnery?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář