8 franchisantů za půl roku

Husse je švédský výrobce a distributor suchých a mokrých krmiv pro domácí zvířata. Součástí sortimentu je také kosmetika a pamlsky pro psy a kočky. Společnost Husse byla založena ve Stockholmu v roce 1987. V roce 1993 začala rozvíjet své pobočky ve Skandinávii pomocí franchisingu. O tři roky později expandovala do dalších evropských zemí. V současné době provozuje v Evropě síť 600 franchisantů ve 32 zemích a získala si více než 250.000 zákazníkům.
Společnost zvolila za svoji obchodní strategii distribuci přímo zákazníkům, kdy produkty nejsou k dispozici v tradičních prodejních sítích, ale zákazník si je může zakoupit pouze přímo od místního franchisanta - distributora. Otakar Konečný, ředitel společnosti KONY trade, s.r.o., který buduje v rámci Česka franchisovou síť s krmivy Husse, vysvětluje: „Každý franchisant má výhradní právo na prodej produktů v dané oblasti a je zodpovědný za organizaci distribuce. Díky dodávkám přímo z továrny a vynechání velkoobchodníků i maloobchodníků, můžeme kombinovat konkurenceschopné ceny a atraktivní marže pro naše franchisanty.“
Dle vyjádření ředitele, podpora pro franchisanty se skládá z územní exkluzivity k prodeji výrobků a služeb v dané oblasti, marketingových materiálů potřebných pro zahájení podnikání, vzdělávání a školení na produkty prodejní techniky a operační systém na podporu prodeje.
Potřebná počáteční investice se pohybuje v rozmezí od 40.000 do 120.000 Kč v závislosti na velikosti oblasti a dále se odvádí průběžný měsíční správní poplatek ve výši mezi 1.500 a 3.500 Kč dle počtu a velikosti franchisové licence.
Franchisant bude zodpovědný za zajištění suchých skladovacích prostor o velikosti 15 m2 (např. garáž), auta, počítače s připojením na internet a telefonu určených pro podnikání.
PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízový koncept Husse navýšil počet franšízantů na 37. Současně se pouští do připrav vlastního e-shopu.
Franšízanti a distributoři značky Husse měli v poslední době hodně práce. Češi totiž nakupovali zásoby jídla nejen pro sebe, ale i pro své mazlíčky.
Nejčtenější

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem