Mr. Kebab

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Mr. KEBAB franchisový systém přináší na trh fast foodů - plných mletého masa a hamburgerů - novou kvalitu rychlého občerstvení. Kebab je produkt, se kterým jste se již určitě setkali, ale ještě nikdy nebyl tak dobrý, tak šťavnatý a hlavně chutný, jako v mezinárodní síti Mr. KEBAB.
Spolu s ostatními důsledně vybranými produkty připravovanými v duchu zásad zdravého stravování přinášíme filozofii jednotně laděných a stejně zásobovaných fast foodů, postavených na bázi Kebabu, takže odteď budete mít jistotu kvalitního produktu pro své klienty.
V kombinaci s kvalitním servisem tak máte právě Vy možnost stát se součástí mezinárodní sítě a přispět tak ke spokojenosti našich zákazníků, ať už jsou kdekoli. Tak také přispějete k vaší spokojenosti s dosáhnutými prodejními a finančními výsledky.
Začleňte se i vy do mezinárodní rodiny poskytovatelů kvaliního občerstvení - do rodiny Mr. KEBAB. Máte možnost pracovat v systému, kde Vám všechno ukážeme, vše Vás naučíme, zaškolíme Vaše zaměstnance a budeme Vás podporovat, aby jste dosáhli úspěchu.
Vlastní provozovny
- OC Atrium Optima, Košice, Slovensko
Franšízové provozovny
- OC Galéria Shopping, Košice, Slovensko
- OC Aupark Schoping Center – Žilina, Slovensko
- OC NOVUM – Prešov, Slovensko
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
„Naučíme vás jak provozovat fast foody Mr.KEBAB, najít vhodnou lokalitu, sjednat nájemní smlouvy a poskytneme potřebnou pomoc a podporu v oblasti marketingu a v každodenním provozu. Franchisový program Mr. KEBAB je nenáročný a srozumitelný koncept.
Ukážeme vám, jak a co musíte udělat, abyste se stali součástí našeho týmu, který se právě rozrůstá a překračuje hranice Slovenska. Jediné, co musíte udělat, je mít zájem tvrdě pracovat, abyste ukázali i dalším příležitost, kterou mají k dispozici, aby se staly součástí řetězce s velkou budoucností.“Franchising tým Mr. KEBAB
- OKAMŽITÝ START - Mr. KEBAB Vás navede jak začít podnikat a být úspěšný v odvětví fast food. Co potřebujete zařídit, připravit, na co byste měli myslet a na co rozhodně nesmíte zapomenout, abyste byli úspěšní?
- KNOW-HOW - Franchisové podnikání s Mr. KEBAB je promyšlené do detailů. Už si nemusíte lámat hlavu nad tím, kde budete objednávat zboží, jaký olej a fritézy jsou nejvhodnější, jak vyškolit zaměstnance. I když je všechno do detailů promyšlené, franchisor může po vzájemné dohodě dát prostor také Vaší kreativitě i nápadům.
- NÁVRATNOST INVESTICE DO 2 – 3 LET - Rychlost návratu investice závisí na několika faktorech: výběru správného místa, velikosti provozu, nákladů všeho druhu – na zaměstnance, nájemné, úklid… Na základě finanční analýzy renomované poradenské společnosti Franchising Lošťák.cz je návratnost vstupní investice do konceptu Mr. KEBAB asi 2 – 3 roky.
- FILOZOFIE PROVOZU - Finální úprava jídel se provádí přímo před očima zákazníků. Důraz je kladen na 3 základní vjemy – zrak, čich, chuť, také na moderní technologii a zdravý způsob přípravy jídel s použitím kvalitních čerstvých surovin.
- ŠKOLICÍ PROGRAM - Vše, co budete jako majitel franchisové provozovny fast foodu Mr.KEBAB potřebovat, vás franchising tým naučí krok za krokem. Poradí s výběrem vhodné lokality, sjednáním nájemní smlouvy. Při běžném provozu se můžete spolehnout na provozní podporu, včetně marketingu i důsledného školení. Franchisa Mr. KEBAB předává svým partnerům dlouholeté zkušenosti s podnikáním v gastronomii. Nejdůležitější bude vaše chuť učit se a přijímat ověřené rady od zkušených kolegů.
- NONSTOP PORADENSTVÍ - Ze zkušenosti víme, že nejvíce otázek a nepředvídatelných situací nastane až v praxi. Naši pracovníci jsou proto připraveni okamžitě nonstop poradit a pomoci. Někdy postačí dobrá rada po telefonu.
- ZNAČKA MR. KEBAB - V Evropské unii je Mr. KEBAB chráněná obchodní značka, která vám poskytne propracovaný marketingový systém a zázemí.
Potřebná počáteční investice
Chcete-li si otevřít vlastní Mr. KEBAB fast food, je nutné počítat s investicemi – jednak s investicemi do franchisingové licence a vybudování provozovny, ale také do svého nového podnikání budete muset investovat čas a píli.
Fast food franchisa Mr. KEBAB Vám bude nápomocna při hledání vhodné lokality pro vaši budoucí provozovnu. Investice potřebné pro zřízení profesionálního fast foodu se podle plošné dispozice konkrétního místa mohou pohybovat v rozmezí 1 až 2 milionů korun. K této částce musíte ještě přičíst cenu franchisové licence Mr. KEBAB a také takzvané vynucené investice (např. na právníka, první zboží, pojištění provozu) a v ideálním případě je dobré mí také k dispozici finanční rezervu na první 3 měsíce provozu.
FRANCHISOVÁ LICENCE Mr. KEBAB v ČR
Zakoupení franchisingové licence Mr. KEBAB (licenčních práv) vás opravňuje na zřízení jednoho fast foodu Mr. KEBAB na dohodnutém území ČR. Zároveň vás opravňuje provozovat fast food pod značkou Mr. KEBAB filozofií a produkty sítě. S licencí získáte také kompletní manuál na vedení provozu a know-how, které vám krok za krokem ukáže, jak vést úspěšnou provozovnu fast foodu a dobře vydělávat.
Cena licence pro jeden fast food Mr. KEBAB je 10 000 €, tedy v závislosti na kurzu české koruny – asi čtvrt milionu korun. Poskytuje se na 5 let s možností další opce.
Další poplatky se odvádějí ve výši 5% z měsíčního hrubého obratu bez DPH.
Základní požadavky
Franchisa Mr. KEBAB je vhodná pro kandidáty, kteří mají:
- Podnikavého ducha – chuť řídit svůj samostatný byznys.
- Chuť tvrdě pracovat, neustále se zdokonalovat a učit se.
- Ochotu zařadit se do mezinárodního systému a společně budovat silnou značku.
- Základní znalosti a předpoklady pro práci s kolektivem.
- Čistý trestní rejstřík – nesmí být trestán nebo odsouzen v soudním jednání.
- Mají/mohou mít živnostenský list, musí být fyzická osoba (právnické osoby jen výjimečně).
- Kapitál – musí disponovat základním investičním kapitálem, případně být připraven uzavřít smlouvy s bankou nebo leasingovou společností.
- Odhodlání pro samostatné podnikání s horizontem nejbližších min. 10 let.
Důležitá kritéria pro vyhledávání vhodné lokality pro Mr. KEBAB provozovnu:
- vysoký potenciál návštěvnosti,
- blízkost centrální zóny,
- doprava,
- parkování
- viditelnost značky,
- osobní poznání okolí,
- provozní náklady,
- úroveň rizika,
- náklady na úpravu prostoru pro vaši provoz,
- výši nájemného,
- omezení a požadavky na formu a možnosti označení, aj.
Požadavky na prostor provozovny Mr. KEBAB:
- Cca 50 m2 ( bez sezení – v případě, že je společné)
- Cca 100m2 s vlastním posezením
- Možný je i exteriérový stánek – cca 35m2 bez sezení (jen ke stání)
- cca 70m2 s externím sezení
Informace o franšízorovi

Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Ing. Ľubor Lelovits
Více informací
Správcem osobních údajů je Mr. KEBAB s.r.o. (Vozárová 1, 040 17 Košice). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Mr. Kebab a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na mrkebab.eu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

„V současné nepředvídatelné době bych jako začínající podnikatel dal přednost franšíze před nezávislostí," říká Lubor Lelovits, franšízor Mr. Kebab.
Fastfoodové franšízy jsou v kurzu. Pro mnohé představují šanci na rozjetí byznysu v gastrooboru. Jednou ze značek, které chtějí uspět i u nás, je Mr. Kebab.
„V Česku stále hledáme master-franšízanta, hlásit se však mohou i zájemci o provozování jedné pobočky Mr. Kebab," říká majitel a zakladatel této sítě Ľubor Lelovits.
Na domácím trhu pozice franšízy Mr. Kebab sílí. Podaří se jí uspět i u nás?
Syndrom vyhoření v jednom oboru ho přivedl k úspěchu a podnikání v jiném. Jak dnes vidí svůj byznys pod značkou Mr. Kebab jeho zakladatel Ľubor Lelovits?

Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
Ročně prodá síť Trdlokafe milion trdelníků ve více jak 50 stáncích po celém Česku, i na Slovensku či ve Vídni. Stále však chce růst, a to i díky franšízám.
Když jsme nemocní, plánujeme party nebo nevíme, co k obědu, často si objednáme pizzu. Zdá se to tak jako dobrý byznys. Rozjet ho lze i s franšízou Pizza Hut.
Franšízová síť La Donuteria letos slaví 6 let na českém trhu. Jak se jí podařilo u nás prorazit a oslovit zákazníky i zájemce o licence?
Do konce roku 2026 chce franšíza Vosíme.cz pokrýt pobočkami většinu Česka. Za loňský rok hlásí obrat ve výši 220 milionů Kč.

S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
Jedna z největších světových franšízových značek má být na prodej. V Česku aktuálně funguje 11 poboček.
Franšízovému konceptu Burrito Loco se podařilo z Prahy proniknout do dalších měst.
Snem mnoha začínajících podnikatelů v gastronomii je mít kavárnu, která je něčím jiná, originální. Díky franšíze nemusí být nesplnitelným.
Koncept školních bister ReFresh Bistro otevřel první pilotní provozovnu v září 2017. Od té doby roste jejich počet každoročně o 7 až 10 nových.
Značka Chocafé zahájila rozvoj prostřednictvím franšíz. První však nebude v Česku, ale v dalekém Thajsku.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.