Pont to go

Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Společnost JPServis, a.s., je od svého vzniku v roce 1995 provozovatelem sítě obchodů typu Convenience Stores po celé ČR. Tento formát menších prodejen na frekventovaných místech typu vlakových nádraží, stanic metra či nemocnic nabízí zákazníkům pohodlí při nákupu i při okamžité spotřebě zakoupeného zboží. Filozofií konceptu obchodů PONT (Pohodlný Obchod Na Trase) je nabídnout spotřebitelům to, co při cestě do zaměstnání, na služební cestu nebo domů právě potřebují. Tedy základní potraviny, lahůdky, drogistické zboží a rychlé občerstvení.
Moderní prodejny PONT mají jednotný výrazný design, který odpovídá současným světovým trendům. Lze je budovat v nových i v historických budovách.
Společnost JPServis, jakožto poskytovatel franšízové koncepce, vyvinul a v praxi ověřil všechny postupy, dodavatele výrobků i služeb. Pečlivě vyškolený personál centrály společnosti je připraven a prověřen k poskytování služeb pro franšízové prodejny.
Partnerům, kteří chtějí mít svůj vlastní PONT to go, samozřejmě do začátku pomáháme. Hlavními podmínkami jsou však vhodný prostor s velkým pohybem potenciálních zákazníků, obchodní zkušenosti externího partnera a samozřejmě již spolufinancování stavebních úprav a zařízení nového obchodu. Investice se pohybuje v rozmezí jeden až tři miliony korun.
Současně nabízíme k odprodeji vybrané již zavedené prodejny Pont to go.
Vlastní provozovny
28
Franchisové provozovny
1
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Ověřený a fungující koncept více jak 20 let
- Provozní příručka
- Podpora centrály, poradenství, konzultace, marketing, intranet
- Centrální pokladní systém
- Asistence při zařizování a otevírání provozovny
- Výhodné smluvní podmínky u dodavatelských firem
- Územní exkluzivita
- Vstupní školení zaměstnanců
Potřebná počáteční investice
- Minimální výše investice 1 mil. Kč
- Návratnost investice 3-5 let
- Smlouva se uzavírá na 10 let s možností opce
Základní požadavky
Provozovna:
- Prostor prodejny od 30-120 m2
- Prodejna musí být ve velmi frekventované lokalitě
Kandidát:
- Osobní angažovanost v provozu
- Aktivní, samostatná, iniciativní a organizačně schopná osobnost
- Kapitálové zajištění (možno i úvěrem)
- Zkušenosti s maloobchodním prodejem
Informace o franchisorovi
JPServis, a.s. – Prodejny PONT
Chodovská 228/3, Praha 4
+420 271 003 387
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Ing. Eliška Lexová
Více informací
Správcem osobních údajů je JPServis, a.s. – Prodejny PONT (Chodovská 228/3, Praha 4). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Pont to go a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na ponty.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Rok 2023 byl pro některé franšízové značky ve znamení změn, a to nejen co se rozšiřování sítě týká.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
„Aktuálně má síť prodejen PONT to go jednoho franšízanta, to se může postupně měnit. Důležitá je pro nás kvalita," říká Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis.
Když Petře Vichtové přišla nabídka stát se vedoucí prodejny PONT to go, chvíli váhala než ji přijala. Pod hlavičkou této značky dnes podniká už víc jak 10 let.

Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.

„Letité zkušenosti s franšízou v Česku chceme přetavit i do mezinárodního prostředí," říká zakladatel franšízové sítě prodejen čaje a kávy Oxalis Petr Zelík.
Řetězec prodejen tisku a tabáku Traficon uzavře letošek s bilancí 17 nových poboček a 6 zrekonstruovaných a modernizovaných.
Partnerská síť Relay každým rokem roste. Od prosince loňského roku zahájilo provoz 6 nových poboček. Jak naskočit do podnikání s touto značkou?
„Ekonomická nejistota a výkyvy znamenají zvýšený zájem o franšízy sítě Sklizeno, zejména mezi zaměstnanci," prozrazuje její výkonný ředitel Aleš Kotěra.
Obliba kvalitních a regionálních potravin mezi českými zákazníky stále stoupá. Neváhají si za ně připlatit.
Síť prodejen Traficon má pro letošek ambiciozní plány ohledně dalšího rozšiřování. Kdo se může stát jejím obchodním partnerem?

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.