Každý byznys vyžaduje trpělivost, vytrvalost a neutuchající odhodlání

Jak se Vám daří rozvíjet koncept B4B v Praze?
Zhruba před rokem jsem začal provozovat licenci Business for Breakfast (B4B) v té nejlukrativnější lokalitě Česka – v Praze. V současné chvíli máme otevřených 6 klubů a dva další jsou v přípravě. Oslovují nás zejména takové firmy, které se chtějí aktivně pustit do networkingu a tím si zajistit snadnější přístup ke klientům. Za dobu jednoho roku mohu říci, že se náš koncept stává známým a vyhledávaným zdrojem inspirace pro podnikatele, kteří vyhledají nové cesty ke svým zákazníkům, chtějí patřit do silné komunity a hledají inspiraci pro rozvoj svého podnikání.
Jaké jste si předsevzal cíle?
Především jsem se pustil do tohoto oboru podnikání s cílem vytvořit deset silných obchodních klubů právě v mecce byznysu – Praze. Dalším cílem, který jsem si stanovil, byla „kultivace“ podnikání, prostě dělat byznys čistě a v přátelské atmosféře. Místo konkurenčního boje nastolit spolupráci a společné vytváření nových obchodních příležitostí pomocí pro Čechy nového marketingového nástroje – referenčního networkingu.
Daří se plnit Vaše cíle?
Za rok intenzivní práce na rozvoji klubů jsem se mnohému naučil, mám radost z práce s lidmi, a to hlavní, co jsem musel přijmout je, že každý byznys vyžaduje trpělivost, vytrvalost a neutuchající odhodlání. Rychlost rozvoje klubů je přímo úměrná schopnosti členů učit se tento nástroj používat pro rozvoj jejich podnikání.
Jaké jsou Vaše další plány?
V příštím roce plánujeme otevřít další 4 kluby a začít s organizací networkingových eventů pro stávající členskou základnu. Posilovat pozici lídra v networkingu v Praze, aktivněji propojovat kluby napříč celou Českou republikou a zaměřit se na vzdělávání členů v oblasti networkingu.
PŘEČTI ČLÁNKY

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?
Rok 2021 osobnímu setkávání příliš nepřál. I přesto si ale podnikatelé v Business for Breakfast zprostředkovali zakázky v hodnotě 64,8 milionu Kč.
Centrála franšízové sítě Business for Breakfast založila první online podnikatelský klub. Jak z toho mohou těžit franšízanti?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.