České domácí lázně míří do světa

Jak těžké je proniknout na čínský trh?
Je to obdobně složité jako v Japonsku, kam se naší firmě podařilo proniknout letošní rok. Pro prodej potřebujete mít na výrobky certifikáty. Získat je trvá 2 roky. Jenže ty pak neplatí pro evropský nebo americký trh. Jde o zdlouhavý proces. Od letošního roku požadujeme, aby držitelé licencí měli i vlastní prodejny a nebyly pouze distributory.
Expandujete dál i na českém a slovenském trhu?
Ano. V září jsme otevřeli dva nové obchody v Klatovech a Českých Budějovicích, v polovině listopadu v Košicích. Snažíme se pronikat do menších měst. Ne všude se nám to ale daří. Například sever Čech, Olomoucko, Zlínsko nebo Jihlavsko. Přitom víme, že naše prodejny by v těchto oblastech byly úspěšné.
Proč si to myslíte?
Těžíme z myšlenky domácích lázní. To znamená, že každý si může připravit lázeňskou atmosféru doma. Nemusí nikam jezdit a tím šetří jak svůj čas, tak v nemalé míře i finance. A právě tato idea nás odlišuje od konkurence. Část konkurence sice prodává také kvalitní produkty, ale bez myšlenky a bez přidané hodnoty. Druhá část se zaměřuje pouze na cenu a o kvalitě a myšlence si zákazník může nechat pouze zdát.
Vaše obchody nejsou typickými franchisami, ale pracujete na bázi partnerských projektů. Proč?
Myslím, že pro našeho partnera je lepší varianta odlehčené franchisy. Partner platí pouze za užívání loga. Obchod je identický s našimi prodejnami, ale partner má možnost k našemu kompletnímu sortimentu mít ještě vlastní nekosmetický doplňkový prodej. Tento koncept zatím funguje velmi dobře. Partnerské projekty nabízíme dva roky a za tu dobu jsme ztrojnásobili objemy prodejů.
PŘEČTI ČLÁNKY

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.