Anglických školek bude přibývat

Po boomu v roce 2009, kdy se podle informací ČSÚ narodilo skoro 120 tisíc dětí, se jejich počet začíná opět snižovat. K 1. lednu 2011 bylo nově narozených dětí o 2,5 tisíce méně a tento trend nadále pokračuje. Zároveň se snižuje i počet dětí, která navštěvují mateřské školky. Důvodem ale může být právě fakt, že těchto zařízení je vzhledem k nedávnému baby boomu málo. Takže o nově vybudované školky bude mezi rodiči zájem.
To potvrzují i údaje společnosti KindergGarten. Ta v současnosti provozuje čtyři vlastní a 14 franchisových poboček. Na trhu předškolního vzdělání působí od roku 2004. Její síť obsahuje jak čistě anglické školky, tak i česko-anglické, nebo firemní školky. Ve svém oboru začala společnost KinderGarten s franchisingem jako první v ČR. Podle jednatele společnosti Zdeňka Fialy se školky uplatní i v menších městech s nižší kupní sílou obyvatel. „Cenová hladina školného je uzpůsobena lokálním standardům. Na kvalitu poskytovaných služeb to samozřejmě nemá žádný vliv,“ říká Fiala.
Na trhu předškolního vzdělávání je už nyní silná konkurence. Podle Fialy je výhodou společnosti KinderGarten vlastní propracovaný rámcově-vzdělávací program. „Dbáme také na dostatečně důkladný několikakolový nábor zaměstnanců, který zaručuje vysokou kvalitu učitelů a jejich minimální fluktuaci. K každém zařízení je také také samostatná pozice manažera kvality,“ dodává Fiala.

PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické