Trendy v online marketingu

Společnost WSI ve spolupráci s Českou asociací franchisingu uspořádala seminář o novinkách v internetovém marketingu. Držitel master franchisové licence WSI pro Českou republiku a Slovensko Milan Drbohlav vysvětloval, proč se nyní firmám a podnikům vyplatí do online reklamy investovat. "Nikdo už dnes nezpochybňuje fakt, že investice do reklamy v tištěných médií se postupně přelévají do reklamy na internetu. Pro firmy je výhodné, že mohou efekt investice nejen přesně měřit, ale že online reklama je mnohdy levnější než klasická," vysvětluje Drbohlav.
Pokud chce podnikatel na internetu uspět a být se svým produktem vidět, měl by podle Drbohlava učinit 3 základní kroky: měl by provést analýzu klíčových slov, která jsou pro jeho byznys důležitá. Měl by zvážit využití placené reklamy ve vyhledávačích a také zajistit, aby na zvolená klíčová slova byl k nalezení ve vyhledávačích i sociálních médiích. "Člověk si ale musí uvědomit jednu základní věc. Není nejdůležitější, zda jste na prvním místě ve vyhledávači, ale že odkazy na váš obsah dominují první desítce výsledků vyhledávání. Zároveň musí první informace, které ve vyhledávači o vás jsou, dokázat zaujmout," dodává Drbohlav.
Velkou budoucnost má vedle sociálních sítí videomarketing. "Jen na YouTube je každou minutu nahráno 48 hodin nového videomateriálu. Každý uživatel průměrně shlédne 12 hodin videa za měsíc. Z toho plyne, že videoreklama bude mít na internetu čím dál větší vliv," dodává Drbohlav.

PŘEČTI ČLÁNKY

Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.