Trendy v online marketingu

Společnost WSI ve spolupráci s Českou asociací franchisingu uspořádala seminář o novinkách v internetovém marketingu. Držitel master franchisové licence WSI pro Českou republiku a Slovensko Milan Drbohlav vysvětloval, proč se nyní firmám a podnikům vyplatí do online reklamy investovat. "Nikdo už dnes nezpochybňuje fakt, že investice do reklamy v tištěných médií se postupně přelévají do reklamy na internetu. Pro firmy je výhodné, že mohou efekt investice nejen přesně měřit, ale že online reklama je mnohdy levnější než klasická," vysvětluje Drbohlav.
Pokud chce podnikatel na internetu uspět a být se svým produktem vidět, měl by podle Drbohlava učinit 3 základní kroky: měl by provést analýzu klíčových slov, která jsou pro jeho byznys důležitá. Měl by zvážit využití placené reklamy ve vyhledávačích a také zajistit, aby na zvolená klíčová slova byl k nalezení ve vyhledávačích i sociálních médiích. "Člověk si ale musí uvědomit jednu základní věc. Není nejdůležitější, zda jste na prvním místě ve vyhledávači, ale že odkazy na váš obsah dominují první desítce výsledků vyhledávání. Zároveň musí první informace, které ve vyhledávači o vás jsou, dokázat zaujmout," dodává Drbohlav.
Velkou budoucnost má vedle sociálních sítí videomarketing. "Jen na YouTube je každou minutu nahráno 48 hodin nového videomateriálu. Každý uživatel průměrně shlédne 12 hodin videa za měsíc. Z toho plyne, že videoreklama bude mít na internetu čím dál větší vliv," dodává Drbohlav.
PŘEČTI ČLÁNKY

Irská franšíza Synergy Stocktaking založila svůj byznys na inventarizaci v gastronomii. Spolupráci s franšízanty nám představil master-franšízant Filip Cvrček.
TAB Board rozšiřuje své portfolio služeb programem pro strategickou transformaci firmy. Co nyní franšízanti mohou firmám nabízet?
Máte rádi přesnost a pořádek v číslech? Právě to může být start vašeho nového franšízového podnikání se Synergy Stocktaking.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.