Speciální snídaňové menu

Původně britský koncept Business for Breakfast se v současné době zaměřuje hlavně na krajská města. V budoucnu se plánuje rozšířit i do menších měst. "Prostřednictvím budování referencí a doporučení plánujeme otevřít i menší města. Každý franchisant rozvíjí svou pobočku v určitém regionu, který se skládá z hlavních měst regionu a i z těch menších. Je naprosto reálné, aby v menších městech vznikl jeden nebo dva kluby v rámci jedné franchisy," říká Kamila Zárychtová, ředitelka Business for Breakfast Česká republika.
Cílem konceptu Business for Breakfast je vytvořit kluby, v nichž by si lidé během obchodních snídaní vyměňovali znalosti se zkušenými podnikateli z jiných oborů a také mezi sebou. Zároveň by měli získat kontakty na nové dodavatele nebo klienty a přístup k cenově výhodným produktům a službám. "Mají příležitost hovořit s těmi, kteří mají rozhodovací pravomoci, a to bez nutnosti podrobení se důkladnému prověření osobní asistentkou nebo recepční. Získají rovněž přístup k dalším znalostem a expertízám," dodává Zárychtová.
V budoucnu by se měl koncept rozšířit i do večerních časů a počítá se také podle vzoru z Velké Británie s otevřením speciálních podnikatelských klubů pro ženy. Business for Breakfast rovněž plánuje pro své členy vydávat podnikatelský magazín Business networking news, který bude nejen o samotném konceptu, ale i o radách a tipech z podnikání z řad členů klubů.

PŘEČTI ČLÁNKY

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?
Rok 2021 osobnímu setkávání příliš nepřál. I přesto si ale podnikatelé v Business for Breakfast zprostředkovali zakázky v hodnotě 64,8 milionu Kč.
Centrála franšízové sítě Business for Breakfast založila první online podnikatelský klub. Jak z toho mohou těžit franšízanti?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.