Jízdenky na vlak i v obchodě

Nejen rohlík nebo pití, ale i jízdenku na vlak. To si od pondělka mohou koupit v pilotní prodejně řetězce convenience marketů Pont v Říčanech u Prahy. Pilotní projekt tzv. Tiket Pont Centra se v pondělí rozjel na jednom z menších nádraží. „Jde o pilotní projekt. Po třech měsících uvidíme, jak bude koncept úspěšný. Poté se určí další strategie rozvoje,“ řekl portálu FranchisingINFO.cz Marek Cagášek, výkonný ředitel společnosti JP Servis, která provozovny Pont spravuje. Vedle této sítě, která se již začíná rozvíjet na principu franchisingu, firma provozuje i síť „kaváren“ Fornetti Café.
Rozvoj v menších nádražích
Podle Českých drah, které mají provoz síť prodejen „pod palcem“, by měla přinést změna především úspory v nákladech. „Je to ale zároveň výhodné pro cestující, kteří najdou na jednom místě více služeb,“ uvedl Cagášek. V některých Pont prodejnách je již nyní možné koupit tikety Sazky. V nové prodejně jsou pak i toalety. Do budoucna chce řetězec služby ještě rozšiřovat. „V budoucnu tak budou vypadat odbavovací a komerční prostory i dalších menších železničních stanic,“ uvedly České dráhy v tiskové zprávě. Podle dřívějších informací Cagáška, by se ale podobné markety měly objevit i na autobusových nádražích.
Convenience obchody: Stále více
Tzv. convenience obchody zažívají relativně rychlý rozvoj. Do segmentu menších obchodů se zakousl také finanční dravec Penta Investment, který koupil polský koncept Žabka a přetransformoval ho s novým logem do Česka. V současnosti má firma 10 provozoven v Praze. Do roku 2010 chce mít po celém Česku na 250 marketů. Pont má v současnosti na 20 obchodů.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
Nejčtenější

Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízová síť 360pizza nabízí rebranding stávajícím provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšízová síť podnikatelských networkingových klubů Business for Breakfast propojuje podnikatele celé republiky a pomáhá jim posílit byznys.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!