Expanze pokračuje

Manufaktura vyrábí tradiční českou kosmetiku, která využívá blahodárných účinků zajímavých přírodních ingrediencí, jako je karlovarská vřídelní sůl, sůl a bahno z Mrtvého moře nebo pivo a víno. "V současnosti máme rozjednané tři nové partnery, dva z nich se nám ozvali díky portálu FranchisingINFO.cz, a to v Českých Budějovicích a rakouském Innsbrucku," říká obchodní ředitel společnosti Manufaktura Petr Plazzer.
Společnost je tak nyní přítomná téměř ve všech krajských městech, kromě Olomouce, Liberce a Ústí nad Labem. Ani v těchto lokalitách se ale Manufaktura nebrání rozjezdu partnerských prodejen. Vše podle Plazzera záleží na vzájemné domluvě a komunikaci s potenciálním zájemcem o licenci.
Manufaktura úspěšně působí i na zahraničních trzích. S jejími prodejnami se lidé setkají například na Slovensku, Portugalsku nebo Japonsku. Firma by ráda expandovala i na atraktivní čínský trh. Dostat se na něj ale vyžaduje nejen tvrdé lokty. "Máme velké plány. Musím říct, že i přes dlouho trvající ekonomickou krizi u nás i ve světě jsou naše prodejní výsledky stále lepší," dodává Plazzer.
PŘEČTI ČLÁNKY

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.