Důležitý rok pro Oxalis

Firma Oxalis upravuje stávající franchisová pravidla tak, aby byly jasně vymezené mantinely jak pro franchisora, tak pro franchisanta. "Snažíme se, aby naše franchisová síť, doposud vznikající spíše živelně, dostala pevná pravidla," vysvětluje Pavlína Křivánková, manažerka pro franchising společnosti Oxalis. Změny je nutné provést i proto, že zájemců o franchisové pobočky Oxalis je stále dost.
Značka Oxalis se podle Křivánkové dostává do čím dál většího povědomí lidí. Firma se proto zaměřuje na posílení samotné značky. Celá stávající síť prochází rekonstrukcí, jejíž součástí je také úprava franchisových smluv nebo sepsání nového manuálu. "V současné době probíhá proces nastavování nových pravidel s našimi franchisanty, což je někdy trochu bolavé. Každopádně do konce roku 2012 hodláme mít jasně zmapováno, kdo s námi bude pokračovat a kdo ne. Zároveň chceme jasně vytipovat nové lokality vhodné k otevření čajových a kávových obchodů," doplňuje Křivánková.
Dalším cílem plánovaných změn je, aby koncový zákazník nepoznal rozdíl mezi vlastní provozovnou a jednotkou franchisovou. To je sice u ostatních franchisových konceptů běžné, u společnosti Oxalis tomu tak ale není ve všech případech. Ohlas na změny je podle Křivánkové u stávajících franchisantů pozitivní. V některých případech ale bude těžší nová pravidla zavést. Jedná se jak o finanční stránku rekonstrukce, tak i z pohledu stávající lokality, ve které je prodejna umístěna.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!