Nová prodejna v Lounech

Společnost PC PORT orientovaná na prodej a servis IT komponentů byla založena již v roce 1997. Za patnáct let na trhu získala dostatek zkušeností, které se rozhodla využít pro postupné rozšiřování své pobočkové sítě, a to formou franchisingu. "Za poměrně krátkou dobu jsem otevřeli dvě vlastní pobočky a jednáme se dvěma franchisanty. Na začátku srpna jsme otevřeli novou pobočku v Lounech. Ta bude naše a bude sloužit jako ukázkový obchod pro franchisanty," informuje Kirill Putryk, manažer rozvoje specializovaných prodejen PC PORT.
Konkurence na trhu je velká, firma z Kladna se jí ale nebojí a ráda by expandovala do větších měst v čele s Prahou. Obchody ve velkých městech by vedle nabídky vlastního prodeje a servisu měly sloužit také jako základny pro prodejny menší, a to i pro další města v České republice.
Firma cílí především na oblast služeb a servisu, kde je podle Putryka stále díra na trhu. A nebojí se ani současného obrovského boomu nejrůznějších e-shopů. "Kamenné prodejny slouží jako odběrové místo. A hlavně stále existují lidé, kteří si některé věci potřebují koupit ihned. K nim se řadím například i já," dodává Putryk.
PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem