První franchisa na Slovensku

Vedle expanze na Slovensko plánuje britský franchisový koncept, který pořádá pravidelné speciální snídaně určené všem obchodníkům nebo majitelům firem, vstup do Německa, Polska a Ruska. Nezapomíná ale také na Českou republiku, kde nyní fungují dva vlastní kluby a 23 franchisových. Ty provozuje celkem pět franchisantů.
V České republice by společnost ráda rozšířila svou síť do Karlových Varů, Českých Budějovic, Středočeského a Ústeckého kraje a Kraje Vysočina. "Aktuálně také hledáme franchisanty v Plzni a Liberci, kde v obou městech funguje vždy jeden klub, ale v našem vlastnictví. Rádi bychom i zde založili franchisové pobočky," informuje Master franchisantka konceptu Business for Breakfast pro Českou republiku Kamila Zárychtová.
Pro rozvoj sítě firma slovy Zárychtové rozhodně nehledá žádné „hazardní hráče”. Přednost mají nadšení a oddaní profesionálové s touhou a motivací uspět. "Chceme, aby systém pro franchisanta fungoval stejně tak, jako si přeje on, a vyvineme veškeré úsilí, abychom mu pomohli udělat správné rozhodnutí na základě poskytnutých informací, zda náš obchodní návrh je pro něj ten pravý," doplňuje Zárychtová. Neméně důležité jsou dobré obchodní, prodejní a komunikační dovednosti. Je potřeba také mít výborné organizační schopnosti, umět vést tým a motivovat lidi.

PŘEČTI ČLÁNKY

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?
Rok 2021 osobnímu setkávání příliš nepřál. I přesto si ale podnikatelé v Business for Breakfast zprostředkovali zakázky v hodnotě 64,8 milionu Kč.
Centrála franšízové sítě Business for Breakfast založila první online podnikatelský klub. Jak z toho mohou těžit franšízanti?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Společnost O2 nebude partnerům prodlužovat smlouvy. Místo toho je v průběhu roku 2016 převede na vlastní značkové prodejny.