Není Jipka jako jipka

Franchisový koncept Jipka - Vaše jazyková intenzivní péče vedle provozování jazykové školy nabízí překladatelské služby, tlumočnictví nebo průvodcovské služby. V současnosti má otevřeno osm vlastních poboček. Obavy z matoucího názvu společnosti v souvislosti s nemocničním oddělením její ředitelka Tereza Cingrošová nemá. "Určitá reminiscence je možná i na místě. Nicméně značka je takto prezentována prakticky od začátku a myslím, že lidé jsou na toto spojení zvyklí," říká Cingrošová.
I když konkurence na trhu je rok od roku vyšší, místo zde stále je. Plány Jipky proto počítají s vytvořením sítě franchisových poboček především v menších městech - zhruba velikosti okresních měst. Počet těchto škol, kterého by firma chtěla dosáhnout, nemá určený. Záležet bude na počtu zájemců o licenci a jejich kvalitách.
Pro franchising se společnost rozhodla z několika důvodů. Například proto, že je možné rozšiřovat síť i do lokalit, na které by sama škola vlastními silami, ať už finančními nebo personálními, nestačila. Zároveň se tím zrychlí i proces celé expanze. "Rozvoj sítě vlastních poboček je samozřejmě svým způsobem jistější, i z hlediska výnosů finančně zajímavější, ale zároveň je to i proces dlouhodobý a nesmírně náročný na koordinaci a počáteční investice," dodává Cingrošová. Od franchisingu si firma slibuje zrychlení celého procesu, nižší nároky na finanční účast a zároveň přenesení části odpovědnosti za fungování pobočky na franchisanta.

PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické