Hocus a Lotus míří do Prahy

Metoda využívající postaviček Hocus a Lotus byla vyvinuta v Itálii a je určena dětem od tří do deseti let v mateřských školkách, na základních školách a v dětských centrech. V současné době fungují dvě vlastní školy v Brně. To je ale teprve začátek expanze. "Rádi bychom další provozovny otevřeli v Praze. Také proto se v září a říjnu účastníme dvou pražských veletrhů, na kterých budeme mít ukázkové hodiny," informuje Veronika Ivakina, ředitelka společnosti Light Point, která má pro metodiku Hocus a Lotus v Česku výhradní zastoupení.
Potenciální franchisant nemusí být přímo lektorem, i když pro tuto práce je to výhodou. Dokonce ani nemusí umět plynně příslušný cizí jazyk, i když i to je doporučováno. Právě pro zájemce o franchisu Hocus a Lotus je určeno školení, které proběhne v Brně 22. září. "Školení je čtyřdenní, vždy na dva víkendy. Potenciální franchisant na něm absolvuje první úroveň metodiky učení formou Hocus a Lotus. Poté má roční zkušební dobu, během níž musí například vypracovat patnáctistránkovou studii," vysvětluje Ivakina. Ta se spolu s videonahrávkou jedné vyučovací hodiny posílá do Itálie, odkud tento lektor může získat povolení na vyučování.
Společnost rozhodně nepodceňuje ani marketing. Spolupracuje proto například s Technickým muzeem v Brně, kde spolu s oběma maskoty Hocusem a Lotuskou pořádá ukázkové hodiny nebo s dětmi vyráží na výlety do nejbližšího okolí. Obě postavičky se tak již staly poznávacím znamením celého konceptu a děti jej tak jasně odlišují od ostatní konkurence na trhu.

PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Češi zakládají živnosti a firmy rekordním tempem. První pololetí roku 2025 přineslo nejvíc podnikatelských startů za poslední roky. Jaký dopad má tento trend na franšízing v Česku?
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické