Hocus a Lotus míří do Prahy

Metoda využívající postaviček Hocus a Lotus byla vyvinuta v Itálii a je určena dětem od tří do deseti let v mateřských školkách, na základních školách a v dětských centrech. V současné době fungují dvě vlastní školy v Brně. To je ale teprve začátek expanze. "Rádi bychom další provozovny otevřeli v Praze. Také proto se v září a říjnu účastníme dvou pražských veletrhů, na kterých budeme mít ukázkové hodiny," informuje Veronika Ivakina, ředitelka společnosti Light Point, která má pro metodiku Hocus a Lotus v Česku výhradní zastoupení.
Potenciální franchisant nemusí být přímo lektorem, i když pro tuto práce je to výhodou. Dokonce ani nemusí umět plynně příslušný cizí jazyk, i když i to je doporučováno. Právě pro zájemce o franchisu Hocus a Lotus je určeno školení, které proběhne v Brně 22. září. "Školení je čtyřdenní, vždy na dva víkendy. Potenciální franchisant na něm absolvuje první úroveň metodiky učení formou Hocus a Lotus. Poté má roční zkušební dobu, během níž musí například vypracovat patnáctistránkovou studii," vysvětluje Ivakina. Ta se spolu s videonahrávkou jedné vyučovací hodiny posílá do Itálie, odkud tento lektor může získat povolení na vyučování.
Společnost rozhodně nepodceňuje ani marketing. Spolupracuje proto například s Technickým muzeem v Brně, kde spolu s oběma maskoty Hocusem a Lotuskou pořádá ukázkové hodiny nebo s dětmi vyráží na výlety do nejbližšího okolí. Obě postavičky se tak již staly poznávacím znamením celého konceptu a děti jej tak jasně odlišují od ostatní konkurence na trhu.
PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
Makedonská franšízová síť IQ UP! Rozvíjí inteligenční kompetence dětí. Model vzdělávacích programů nyní nabízí i na našem trhu.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické