S videem pro lepší práci

Vyhledávání uchazečů, pohovory s nimi a mnohdy i promarněné hodiny času strávené zdvořilostními schůzkami s těmi, kteří si svůj životopis nadmíru upravili mimo realitu. Tyto okolnosti vedly Davida Kintera, ředitele společnosti JOBVIZE CONSULTING, která ProfiCV provozuje, k vlastní představě o tom, jak nastavit prvotní předvýběr kandidátů do výběrových řízení. "Zahraniční modely videovizitek, se kterými jsem se setkal v zemích jako USA a Kanada, mi nastínily, jak být efektivní při přímé komunikaci. Směřoval jsem k tomu, jak si zajistit tolik potřebný čas pro rozhodující dialog s potenciálními spolupracovníky," říká Kinter.
Ze začátku videoprofily využívali především zájemci o práci v obchodu, u nichž se dobré vyjadřovací schopnosti očekávají. Nyní je ale jasné, že přimý náhled na kompetence člověka není určený jen pro oblast prodeje. Velký zájem o videovizitky mají lidé ucházející se o práci v oborech jako zákaznický servis, administrativa, logistika, cestovní ruch, gastronomie, personalistika, vzdělávání, sociální služby a například i IT.
Ideální franchisant ProfiCV by měl mít již předchozí zkušenost nejlépe z vlastního podnikání, či víceletou praxi. Společnost oceňuje, pokud má partner manažerskou zkušenost z oblasti personalistiky, obchodu, consultingu nebo psychologie. "Podmínkou je chuť pracovat v našem oboru. Po franchisantovi chceme, aby prokázal, že umí vést tým, který bude v denním kontaktu s lidmi. Bude umět naslouchat a chtít rozvíjet nejen vlastní schopnosti, ale byznys, který děláme," dodává Kinter.

PŘEČTI ČLÁNKY

Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.