S videem pro lepší práci

Vyhledávání uchazečů, pohovory s nimi a mnohdy i promarněné hodiny času strávené zdvořilostními schůzkami s těmi, kteří si svůj životopis nadmíru upravili mimo realitu. Tyto okolnosti vedly Davida Kintera, ředitele společnosti JOBVIZE CONSULTING, která ProfiCV provozuje, k vlastní představě o tom, jak nastavit prvotní předvýběr kandidátů do výběrových řízení. "Zahraniční modely videovizitek, se kterými jsem se setkal v zemích jako USA a Kanada, mi nastínily, jak být efektivní při přímé komunikaci. Směřoval jsem k tomu, jak si zajistit tolik potřebný čas pro rozhodující dialog s potenciálními spolupracovníky," říká Kinter.
Ze začátku videoprofily využívali především zájemci o práci v obchodu, u nichž se dobré vyjadřovací schopnosti očekávají. Nyní je ale jasné, že přimý náhled na kompetence člověka není určený jen pro oblast prodeje. Velký zájem o videovizitky mají lidé ucházející se o práci v oborech jako zákaznický servis, administrativa, logistika, cestovní ruch, gastronomie, personalistika, vzdělávání, sociální služby a například i IT.
Ideální franchisant ProfiCV by měl mít již předchozí zkušenost nejlépe z vlastního podnikání, či víceletou praxi. Společnost oceňuje, pokud má partner manažerskou zkušenost z oblasti personalistiky, obchodu, consultingu nebo psychologie. "Podmínkou je chuť pracovat v našem oboru. Po franchisantovi chceme, aby prokázal, že umí vést tým, který bude v denním kontaktu s lidmi. Bude umět naslouchat a chtít rozvíjet nejen vlastní schopnosti, ale byznys, který děláme," dodává Kinter.

PŘEČTI ČLÁNKY

Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.