Hledání pokračuje

Zatím jediná franchisová prodejna funguje bezmála dva roky ve Žďáru nad Sázavou. Přitom na trhu je mnoho dobrých a schopných lokálních prodejců, kteří mají zájem o silného a stabilního partnera. Ten jim totiž díky franchisingu může pomoci s růstem jejich byznysu. Hledání vhodných franchisantů tak stále pokračuje. "Situace je stejná. V současnosti jednáme s potenciálními partnery o dalších možnostech spolupráce," informuje Michal Berg, finanční ředitel Electroworld.
V současnosti firma v České republice provozuje 20 vlastních a jednu franchisovou prodejnu a jeden internetový obchod. Na Slovensku fungují čtyři kamenné prodejny a jeden internetový obchod. Společnost působí také ve Skandinávii, Itálii, Řecku nebo Grónsku.
Hledání potenciálních franchisantů, kteří by společnosti pomohli s rozšiřováním pobočkové sítě, pokračuje i na Slovensku. "Zatím jsme na Slovensku nenašli vhodné partnery pro franchisu, a proto expandujeme prostřednictvím vlastních prodejen," dodává Berg.
PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem