Franchisa pro milovníky zvířat

Firma Husse byla založena ve švédském Stockholmu v roce 1987 Tomem Eliassonem a od té doby zaujala vedoucí postavení v dodávkách kvalitního krmiva pro psy a kočky. Firma pracuje přímým způsobem. To znamená, že oslovuje koncové zákazníky a nejedná přes velkoobchody.
Velkou výhodou tuzemského trhu je, že Češi jsou milovníky zvířat. Podle odhadů se v Česku chová kolem dvou milionu psů a jednoho milionu koček. Navíc trh neustále roste. I proto jsou všichni současní franchisanti Husse dlouholetými chovateli psů nebo koček. Společnost jim zároveň zajišťuje kvalifikaci v oblasti výživy a chovu zvířat, aby mohli poskytovat kvalitní poradenství.
Firma by postupně chtěla vybudovat síť alespoň 30 franchisantů s působností po celé České republice. Nyní jich pro Husse pracuje zhruba polovina z plánovaného počtu. Pro zájemce o licenci je důležité, aby si zabezpečili suché skladovací prostory, mobil a připojení na internet pro vyřizování objednávek. Je nutné mít malou dodávku nebo auto s větším kufrem na rozvoz zboží. Neméně důležitá je chuť do práce, umět si zorganizovat čas a nebát se prodávat.
PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízový koncept Husse navýšil počet franšízantů na 37. Současně se pouští do připrav vlastního e-shopu.
Franšízanti a distributoři značky Husse měli v poslední době hodně práce. Češi totiž nakupovali zásoby jídla nejen pro sebe, ale i pro své mazlíčky.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem