Franchisa pro milovníky zvířat

Firma Husse byla založena ve švédském Stockholmu v roce 1987 Tomem Eliassonem a od té doby zaujala vedoucí postavení v dodávkách kvalitního krmiva pro psy a kočky. Firma pracuje přímým způsobem. To znamená, že oslovuje koncové zákazníky a nejedná přes velkoobchody.
Velkou výhodou tuzemského trhu je, že Češi jsou milovníky zvířat. Podle odhadů se v Česku chová kolem dvou milionu psů a jednoho milionu koček. Navíc trh neustále roste. I proto jsou všichni současní franchisanti Husse dlouholetými chovateli psů nebo koček. Společnost jim zároveň zajišťuje kvalifikaci v oblasti výživy a chovu zvířat, aby mohli poskytovat kvalitní poradenství.
Firma by postupně chtěla vybudovat síť alespoň 30 franchisantů s působností po celé České republice. Nyní jich pro Husse pracuje zhruba polovina z plánovaného počtu. Pro zájemce o licenci je důležité, aby si zabezpečili suché skladovací prostory, mobil a připojení na internet pro vyřizování objednávek. Je nutné mít malou dodávku nebo auto s větším kufrem na rozvoz zboží. Neméně důležitá je chuť do práce, umět si zorganizovat čas a nebát se prodávat.

PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízový koncept Husse navýšil počet franšízantů na 37. Současně se pouští do připrav vlastního e-shopu.
Franšízanti a distributoři značky Husse měli v poslední době hodně práce. Češi totiž nakupovali zásoby jídla nejen pro sebe, ale i pro své mazlíčky.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem